ارز دیجیتال

کار با تریدینگ ویو چگونه می باشد؟

1403/02/16 0

در جهان امروز، بازار ارزهای دیجیتال به شدت در حال توسعه هستند و هر روز تعداد اشخاص و کاربران به این بازار ملحق می‌شوند. با این حال، برای رسیدن به موفقیت در این زمینه برای سرمایه گذاری و سودآوری، به داشتن استراتژی های قدرتمند و اساسی مانند اسکایپینگ در ارز دیجیتال نیاز دارید.در این مقاله، ما چند نمونه از بهترین استراتژی ترید و معامله گری ارز دیجیتال از جمله کار با تریدینگ ویو را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانیم 0با استفاده از آن ها در رمز ارزها به موفقیت برسید. در این مقاله از تریدینگ و معامله گری، شما با نکات و تکنیک‌های کاربردی آشنا می‌شوید تا با بکارگیری آن‌ها، درآمدهای خود را در بازار ارزهای دیجیتال بالا ببرید. استراتژی ترید ارز دیجیتال یک برنامه یا شیوه ای است که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به منظور کسب درآمد بیشتر استفاده می شود. استراتژی تریدینگ باید با توجه به عناوین گوناگون نوع شخصیت، سبک زندگی، میزان سرمایه و تصمیماتی که انتخاب شود. علاوه بر آن باید نقطه ورود و خروج را برای تصمیم گیری مشخص کنید و چند اصل را در نظر بگیرید.

تریدینگ ویو

تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو یک چارچوب  معاملاتی نوآورانه میباشد که توسط دسته ای از برنامه نویسان و معامله گران باتجربه در حوزه ساخت نرم افزارهای معاملاتی طراحی و اجرا شده است. طبق دیدگاه مشترک تولیدکنندگان تریدینگ ویو، یک چارچوب معاملاتی باید در عین سادگی مجهز بوده و به آسانی در دسترس تمام اشخاص قرار گیرد. به این ترتیب برنامه نویسان تریدینگ ویو با بهره وری از سرویس های پیشرفته و ارائه ایده های جذاب و نوآورانه این هدف را به واقعیت تبدیل کرده اند. طراحی یک رابط کاربری ساده و ارائه لحظه ای نمودارهای معاملات همراه با ایده های تحلیل تکنیکال، نخستین گام در راه اندازی یک چارچوب معاملاتی تحت وب است. تریدینگ ویو با ارائه امکانات استثنایی و گرد هم آوردن معامله گران از سراسر جهان، به خوبی از پس این مسئله برآمده است. به این ترتیب با ارائه ابزارها و ویژگی های کاربردی، تریدینگ ویو به جایی برای تعامل معامله گران تبدیل شده است. به وسیله این پلتفرم معامله گران می توانند با هدف آموزش و بهبود مهارت های خود با یکدیگر ارتباط بر قرار کرده و ایده های معاملاتی تازه ای را به اشتراک بگذارند.

 

امکان ایجاد حساب دموتریدینگ ویو

یکی دیگر از مزیت های تریدینگ ویو امکان ساخت حساب دمو است. حساب دمو در این پلتفرم با نام Paper Trading شناخته می شود. افراد می توانند با بکارگیری این نوع حساب بدون نیاز به واریز پول،  استراتژی های معاملاتی خود را تست کرده و کار با ابزارهای معاملاتی Tradingview را بررسی کنند. جهت کار با حساب دمو تریدینگ ویو ابتدا لازم است در این سایت نام نویسی کرده و مراحل آن را دنبال کنید.

تریدینگ ویو

سخن آخر:

در این مقاله سعی کردیم تا به نوعی از عوامل و ضرورت های مهم در ارز دیجیتال و کار با تریدینگ ویو را به شما اطلاعات مناسب و خوبی را ارائه دهیم تا کمی با این روش ها آشنا شوید و فهمیدیم که با استفاده از این روش میتوان روند بازار را تشخیص داد و به عواملی چون ترید معکوس نیز اشاره کردیم و گفتیم که توسط این استراتژی روند نوسانات بازار را به گونه معکوس پیش بینی میکنند که آن هم یک سری مزایا و معایب خودش را دارد. همچنین وقتی که قیمت به یک مرتبه مقاومت می رسد، تریدرها شفارشات و تقاضای فروش خود را باز می‌کنند. با آشنایی پایه های بازار و اهمیت به مراتب حمایت و مقاومت، پیش بینی روند قیمت برای شما به آسانی دربر می گیرد. در نتیجه، شناخت با این عوامل برای شما بسیار سودمند خواهد بود.
 

 

لینک های مفید
بالا