ارز دیجیتال

کیف پول امنی والت (omni wallet) تتر چیست و چه کاربردی دارد؟

1403/02/18 0

در سال های گذشته، یکی از مشکلات ارز های دیجیتال در جهان و هم در کشور خودمان که محبوبیت زیادی داشتند، نوسان بالای قیمت آنها است. در این مقاله در رابطه با کیف پول امنی والت تتر صحبت خواهیم کرد و به ویژگی های آن خواهیم پرداخت. قیمت یک ارز دیجیتال چندین درصد کاهش یا افزایش یابد. کیف پول های تتر با ویژگی های خاصی که از دیگر کیف پول های ارز های دیجیتال متمایز است، در سعی برای رفع این مشکل است. در ادامه توضیح خواهیم داد که کیف پول های ارز دیجیتال تتر با هدف رفع این مشکل ارز دیجیتال چگونه توانسته با ارائه راهکار هوشمندانه ای همواره امنیت خود را نسبت به کلاهبرداران دنیای دیجیتال قوی نگه دارد. در این مقاله در رابطه با مزایا و معایب استفاده از کیف پول های تتر صحبت خواهیم کرد و اینکه شما کاربران ایرانی چگونه می توانید این کیف پول ها را به آسانی استفاده کنید.

کیف پول امنی والت

کیف پول امنی والت چیست؟

کیف پول امنی والت به صورت قابل توجهی با دیگر کیف پول های رمزنگاری روزمره شما متفاوت میباشد. این کیف پول، یک کیف پول ترکیبی و مبتنی بر وب است که پشتیبانی بومی برای بیت کوین و توکن های Omni تولید شده توسط تیم لایه Omni را ارائه می دهد. همانگونه که گفتیم کیف پول Omni یک کیف پول ترکیبی و مبتنی بر وب است که از توکن های بیت کوین و Omni پشتیبانی می نماید. تیم پشت آن به عنوان بخش حفاظتی Omni شناخته می شود. پروژه Omni که قبلاً به عنوان Mastercoin شناخته می شد، در سال 2013 پس از عرضه شدن  وایت پیپر توسط معمار اصلی آن، JR Willet شروع شد. در اصل، این پروژه یک لایه پروتکل در بالای بلاک چین بیت کوین برای تبادل سرمایه یا ارزش غیرقابل اعتماد ایجاد کرده است. Mastercoin در سال 2016 به Omni تغییر اسم داد. این کیف پول ارز دیجیتال قادر به ذخیره و همچنین ارسال و دریافت دارایی های لایه Omni و بیت کوین را دارد.

 

احراز هویت چند عاملی (MFA) چگونه است؟

احراز هویت چند عاملی (MFA) رویکردی میباشد که برای اضافه کردن لایه دوم حفاظتی به کیف پول شما در زمان ورود مورد استفاده قرار میگیرد. کیف پول به جای استفاده از رمز عبور یا کد پین، کدی را برای بالا بردن امنیت بیشتر تولید می کند و از پلتفرم های سازگار و استاندارد مثل Google Authenticator استفاده می کند. مخاطب باید یک کد QR را که کیف پول امنی والت تولید می کند اسکن کند تا رمزی را که از قبل به اشتراک گذاشته شده است وارد نماید. این به نوبه خود توکن هایی ایجاد می کند که می توان از آنها برای ورود به سیستم بکار گرفت.

کیف پول امنی والت

سخن پایانی:
در این مقاله به کیف پول امنی والت اشاره کردیم و به ویژگی های آن پرداختیم. از سوی دیگر با موضوعی صحبت کردیم و گفتیم اگر نمودار قیمت تتر را در صرافی ها بررسی و قیمت آنلاین تتر را مشاهده کنیم در میابیم که همیشه قیمت آن دقیقا برابر با یک دلار نیست در حقیقت بازه قیمت تتر در حدود یک دلار در حال نوسان است و امکان دارد چند سنت بالاتر یا پایین تر باشد. اما چرا این اتفاق رخ میدهد؟ شایعات زیادی در پیرامون تتر وجود دارد. عده ای بر این باور اند که تتر یک ارز کلاه برداری است و شرکت عرضه کننده آن به اندازه کافی برای تتر های موجود، دلار ندارد.        

 

 
 

 

 

لینک های مفید
بالا