ارز دیجیتال

نحوه استخراج ترون

1401/10/25 0

اگر در بازار ارزهای دیجیتال فعال باشید حتما شنیده اید که ارزهای پایه اثبات کار را می‌توان استخراج کرد. ارز ترون و ارزهای مشابه آن که از POS استفاده می‌کنند را هم می‌توان از طریق استیکینگ یا روش های دیگر استخراج کرد.

استخراج ترون همانند سایر رمز ارزها یک شیوه کسب درآمد  TRX، یا سرمایه گذاری روی شبکه ترون می‌باشد. این ارز دیجیتال بر پایه اثبات سهام POS می‌باشد.

در این پست می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که آیا ترون به راحتی قابل استخراج است ونحوه استخراج ترون به چه شکل می‌باشد؟

بیشتر بخوایند ارز دیجیتال ترون

نحوه استخراج ترون چگونه است؟

استخراج ارزهای دیجیتال توسط ماینرهادر شبکه های مبتنی بر الگوریتم اثبات کار Proof of Work صورت می‌گیرد.

 اما ترون مانند سایر ارزهای دیجیتال قابل استخراج نیست. ساده ترین راه برای استخراج این رمز ارز استفاده از وب سایت هایی است که با بهره گیری از تجهیزات ماینینگ شما به شما ترون پاداش می‌دهند.

در واقع از نظر فنی استخراج ارز دجیتال TRX وجود ندارد و تنها راه بدست آوردن این رمز ارز، کسب پاداش بصورت ترون می‌باشد که به اصطلاح «استخراج» ترون نامیده می‌شود. در این پست به چند روش استخراج ترون می‌پردازیم.

استخراج ترون از طریق ترون اسکن

شما می‌توانید در سایت معتبر ترون اسکن به عنوان یک کاربر، بین حساب‌ها، بلاک‌ها و… جستجو کنید و سپس با رای دادن ترون دریافت کنید.در این روش ابتدا باید به کیف پول ترون لینک خود متصل می‌شوید. سپس با کلیک کردن روی نام کیف پول خود وارد والت خود شوید. تراکنش‌های روی شبکه باید توسط نمایندگان تعیین شده تأیید شود. . لیستی از نماینده‌ها و تعداد آرای آن‌ها به شما نمایش داده می‌شود. شما در این قسمت حق رأی دارید. بهتر است نماینده‌ای را انتخاب کنید که درصد موفقیت بیشتری دارد. درصد سودی که پس از انتخاب شدن آن نماینده به شما تعلق می‌گیرد هم مقابل نام آن‌ها مشخص شده است.

این نمایندگان هر ۷۲ ساعت یکبار توسط رای گیری بین افرادی که “Tron Power” دارند مشخص می‌شوند. اگر نماینده‌ای که به آن رأی داده‌اید انتخاب شود، مقداری از پاداشی که او بابت تأیید تراکنش‌ها دریافت می‌کند به شما تعلق می‌گیرد. این تقسیم به شکل درصدی انجام می‌شود.

استخراج ترون از طریق“Faucet Crypto

شما این امکان را دارید که با انجام هر بیست ساعت بازی مقدار مشخصی ترون دریافت کنید. البته باید یک  captchaنیز حل کنید. راه‌های ساده‌تری مثل مشاهده تبلیغات “PTC” و کلیک کردن روی لینک‌های کوتاه نیز عمل استخراج ترون را انجام دهید.

استخراج ترون از طریق “Idle empire

از طریق بازی کردن، آزمایش نرم افزار، تماشای فیلم، شرکت در نظرسنجی‌ها و تکمیل پیشنهادات و رساندن آنها به حد نصاب استخراج و برداشت ترون صورت می‌گیرد. در این صورت شما می‌توانید دارایی خود را از طریق هر آدرس کیف پولی برداشت کنید.

استخراج ترون از طریق “Tron Game

 بازی کردن و دریافت سهام  بازی روش دیگری است که میتوانید برای کسب  TRX استفاده کنید. مقدار ترونی که دریافت می‌کنید با توجه میزان سختی بازی تعیین می‌شود. هر چه میزان سختی بلزی بیشتر دریافت شما بیشتر خواهد بود.

دو بازی مهمی که در این زمینه فعالیت می‌کنند شامل موارد زیر است:

Aftermath Islands

Eggies World، بازی آنلاین در بلاکچین ترون

ترون بلاکچین

استخراج ترون از طریق سایت “Tron-mining.com

یکی دیگر از سایت‌های معتبری که به کمک آن می‌توانید ارز TRX استخراج کنید، سایت “tron-mining.com” است. در این سایت شما به روشی سنتی موفق به استخراج ترون می‌شوید. در واقع این استخر سه بخش کلی دارد:

  • استخراج
  • چنج یا مبادله
  • انتقال

شما برای استخراج ترون باید در بخش استخراج به دنبال استخر pool.tron-mining.com, port 3333 بگردید و پس از پیوستن به آن، شروع به استخراج اتریوم کنید. در این قسمت به شکل خودکار و خیلی سریع، اتریوم به دست آمده به ترون تبدیل می‌شود و در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر مقدار ترون استخراج شده شما به حد نصاب برسد، امکان واریز آن به کیف پول شما فراهم خواهد شد. این حد نصاب در حال حاضر ۱۵ ترون است. همچنین خوب است بدانید که تبدیل خودکار و سریع اتریوم به ترون در این سایت به کمک صرافی معتبر بایننس انجام می‌شود.

استخراج ترون با گوشی موبایل

شما می‌توانید با استفاده از گوشی موبایل ترون کسب کنید. اما همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شد، استخراج ترون با گوشی موبایل به دلیل ماهیت این ارز دیجیتال امکان ندارد. برای کسب ترون با گوشی موبایل می‌توانید از یکی از روش هایی که در این مقاله مطرح کردیم، استفاده کنید.

چگونه می توان به صورت رایگان ارز دیجیتال ترون کسب کرد؟

برای اینکه بخواهید به صورت رایگان ارز دیجیتال ترون کسب کنید، باید از سایت های بازی و یا تبلیغات استفاده کنید. تمامی این سایت ها به شما کمک می کنند که با مشاهده تبلیغات و یا بازی نمودن ترون رایگان کسب کنید. اینگونه سایت ها هیج صرفه ای برای شما ندارند و نگاه به آن ها به عنوان یک منبع درآمد زایی به صورت کامل اشتباه است. مقدار ترونی که از این سایت ها دریافت می کنید بسیار ناچیز است و شاید برای اینکه بخواهید مقدار زیادی ترون به دست آوردید باید مدت زیادی را صبر کنید. این مدت زیاد می تواند یک سال باشد و یا اینکه 2 سال و شاید هم بیشتر.

کلام آخر

استخراج ترون از نظر فنی به دلیل استفاده از الگوریتم اثبات سهام در این بلاک چین امکان‌پذیر نیست، اما شما می‌توانید با فعالیت در برخی از وبسایت‌ها نظیر تماشای ویدیوی تبلیغاتی، بازی، شرکت در نظرسنجی، دعوت از دوستان و موارد بسیار دیگر، رمز ارز TRX پاداش بگیرید. علاوه بر این، در برخی از سایت‌ها مانند Unmineable امکان ماینینگ دیگر ارزهای دیجیتال نظیر اتریوم و کسب پاداش به صورت ترون وجود دارد.

لینک های مفید
بالا