ارز دیجیتال

آینده ترون

1401/10/22 0

ترون یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال بین ایرانی ها هستش؛ حتی بیشتر ایرانی ها فعالیت تو بازار کریپتوکارنسی ها رو با سرمایه گذاری و خرید Tron شروع کردن. این ارز یه بلاک چین اختصاصی داره. این شبکه یکی از کمترین کارمزد ها رو داره و به همین خاطر برای نقل و انتقال پول ازش استفاده میشه. علاوعه بر اون ارز Tron یه تیم جاه طلب داره که برنامه های زیادی رو برای آینده TRX چیدن.

آینده ترون

ترون تا به امروز پیشرفت های زیادی رو کرده و اهداف بسیار جاه طلبانه ای رو داره. در صورتی که به طور دقیق این شبکه و ارز دیجیتال اون رو مورد بررسی قرار بدیم، به این نتیجه میرسیم که تکنولوژی آینده جهان، بلاک چین ترون هستش؛ در صورتی که چنین اتفاقی واقعا بیفته، ارز دیجیتال Tron به پول آینده دنیا تبدیل میشه. با توجه به این مسئله که دنیا برخلاف خواسته دولت و حکومت ها، داره به سمت غیر متمرکز شدن حرکت میکنه و مردم هم از اون حمایت میکنن، دیدن روزی که ترون به برترین بلاک چین دنیا تبدیل شده، دور از انتظار نیست.

هدفی که شبکه ترون در حال حاضر دنبالش میکنه، استفاده از تکنولوژی های بلاک چینی برای رقابت با گوگل، یوتیوب، فیسبوک، نتفلیکس و. . . است. این شبکه امیدوار است که بتونه چنین واسطه هایی رو که اجازه نمیدن اطلاعات و داده ها به طور مستقیم به افراد برسه، در نهایت حذف کنه. زمانی که ترون بتونه این اهدافش رو به طور کامل عملی کنه، اینترنتی کامل و بدون کنترل های محدود کننده خواهیم داشت.

البته همه چی گل و بلبل نیست و یه سری نگرانی در مورد اینکه بنیاد ترون مثل یه نهاد متمرکز به عملکرد این بلاک چین و ارز اون نظارت داره، وجود داره. خیلی ها احتمال میدن که Tron هیچ وقت نتونه به طور کامل غیر متمرکز بشه، همین حدس و گمان ها  باعث شدن که این ارز تو به دست آوردن اعتماد و مقبولیت جهانی، با مشکلاتی روبرو بشه. اما اگه فقط عملکرد ترون و پیشرفت هایی که تو این مدت بدست آورده رو در نظر بگیریم این ارز پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به شماره یک در این حوزه رو داره. به همین منظور پیشنهاد میکنیم که بخشی از سبد سرمایه گذاریتون رو به خرید ترون اختصاص بدین.

افتخار تاج بلاک چین TRON، ارز دیجیتال بومی به نام Tronix است. که با نماد (TRX) به تصویر کشیده شده است. TRX ستون فقرات همه تراکنش‌ها را در میان سازندگان و خریداران محتوای تفریحی تشکیل می‌دهد. کاربران فعال رسانه های اجتماعی، شرکت کنندگان در بازی، ذینفعان برگزیده TRON هستند.

TRON از اطلاعات کاربر درآمدزایی می کند. و عملکرد منحصر به فرد TRON این است که به طور کامل کنترل می شود بدون هیچ گونه مقرراتی در پس زمینه. TRON معمولاً یک پلتفرم رسانه اجتماعی است. که در آن می‌توانید محتوا ایجاد کنید. و با هر کسی به اشتراک بگذارید.

TRON دارای معماری سه لایه متفاوت است:

  1. لایه ذخیره سازی
  2. لایه کاربردی
  3. لایه هسته

TRON: پیش بینی قیمت ترون

تعداد زیادی از دنبال کنندگان رمزارز مشتاق هستند تا نحوه عملکرد قیمت ارزهای دیجیتال در بازار را دنبال کنند.

پیش‌بینی دقیق قیمت هر ارز دیجیتال به دلیل ماهیت بی ثبات ارزهای دیجیتال تقریباً غیرممکن است. با این حال، بسیاری از کاربران نیز به آینده روشن ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، ترون و غیره اعتقاد دارند.

تیم توسعه دهنده شبکه ترون، از متخصصان باتجربه و کارآمد تشکیل شده است. طبق ادعای سایت این پروژه به آدرس Tron.network، این شرکت بیش از صد کارمند متخصص و با تجربه همکاری در شرکت های بزرگ مانند علی بابا،‌ تنسنت (Tencent) و بایدو را در خدمت گرفته است. در جولای سال ۲۰۱۸، اتفاق بزرگی برای این شرکت افتاد که هنوز هم می‌تواند روی آینده ترون تاثیر گذار باشد؛ این رویداد، خرید بزرگترین پلتفرم اشتراک گذاری داده در جهان، یعنی بیت تورنت بود. با توجه به تیم حرفه‌ای، انتظار می‌رود که آینده درخشانی در انتظار این شبکه باشد.

پیش بینی ترون

آینده ترون در چه شرایطی درخشان خواهد بود؟

معمولا یک متخصص برای ارزش گذاری پروژه‌ ها به نقطه شروع پروژه،‌ جایگاه فعلی و جایگاهی که قرار است برسد دقت می‌کند. تمام این مباحث، وقتی ارزشمند می‌شود که مفهوم زمان را در عبارات قبل در نظر بگیریم؛ یعنی بررسی کنیم که تمام داشته های امروز در چه مدت زمانی به دست آمده و پروژه مد نظر، نسبت به وعده های ابتدایی، چقدر متعهد بوده است.

اصلی ترین هدف ترون، غیرمتمرکزسازی اینترنت به صورت تمام و کمال است؛ این جمله به معنی خارج کردن گوگل، فیسبوک، یوتوب و سایر قدرت های جهانی از میدان رقابت است. ادعای ترون به نوعی یک رویا است، نه یک هدف! در افتادن با غول‌های اینترنت، هزینه بسیار بسیار گرانی دارد و با راهکارهای کلاسیک، به صرفه نیست.

پیش بینی ترون در سال 2022

در صورت ادامه روند صعودی ترون، قیمت این ارز دیجیتال در انتهای سال 2022، به 0.15 دلار خواهد رسید. افزایش قیمت ترون به 0.4 دلار کاملاً خوش‌بینانه است و بدون شک در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد.

پیش بینی آینده ترون در سال 2022

اگر شاخص RSI ترون تا پایان سال 2022 بالاتر از 50 باشد، قیمت آینده ترون به 1.5 دلار می‌رسد و روند کاهشی نیز نخواهد داشت.

پیش بینی ترون در سال 2024

در صورت پیشرفت و ارتقاء بیشتر ترون در سال 2024، احتمالاً پیش بینی‌های پروژه‌های آن نیز تغییر خواهند کرد؛ که در نهایت همه این عوامل ممکن است قیمت ترون را افزایش داده و تا حدود 2.5 دلار نیز افزایش یابد.

پیش بینی آینده ترون در سال 2025

قیمت ترون در سه سال آینده می‌تواند تا 4 دلار افزایش یابد. رسیدن به این قیمت برای این ارز دیجیتال چندان دشوار نیست، زیرا می‌توان اهداف قیمتی میان‌ مدت، کوتاه‌ مدت و بلند مدت دیگری برای خرید یا فروش سفارش‌ها پیدا کرد. بنابراین طبق پیش‌بینی‌ها، ترون احتمالاً در پنج سال آینده به ATH جدیدی دست خواهد یافت.

پیش بینی قیمت ترون در سال 2026

قیمت ترون تا سال 2026 به 6 دلار خواهد رسید. چون در طی این مدت افراد بسیاری در مورد ارزهای دیجیتال دانش کسب خواهند کرد و در نتیجه سرمایه گذاری بیشتری صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید  ارزدیجیتال ترون 

کلام پایانی

پتانسیل کامل فناوری بلاک چین هنوز به دست نیامده یا محقق نشده است، اما ترون یکی از معدود پروژه‌هایی است که وعده‌هایی را که می‌تواند ارائه دهد، در نظر گرفته است و این بر رشد پیش‌بینی‌شده ترون تأثیر دارد. ماه‌ها و سال‌های آینده در مورد ایجاد مشارکت و رشد نام تجاری ترون در فضاهای رمزنگاری و فناوری سنتی خواهد بود.

از آنجا که پذیرش فناوری بلاک چین افزایش می یابد و پتانسیل ترون در فضای تولید محتوا محقق می شود، ترون باید واقعاً خودش را پیدا کند و پیش بینی های قیمت برای سکه TRX باید بزرگتر شود و شروع به دستیابی به آن شود. تعیین اینکه TRX یک سرمایه گذاری خوب است بر اساس نحوه انجام پروژه است.

لینک های مفید
بالا