ارز دیجیتال

کیف پول ایدو چیست؟

1401/10/20 0

انتخاب بهترین و امن ترین کیف پول ارز دیجیتال همواره یکی از چالش ها و دغدغه های کاربران فعال بازار و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال هست. شما هم برای اینکه بتونین رمز ارزهای خودتون رو در کیف پولتون ذخیره کنین، ابتدا باید بهترین کیف پول ارز دیجیتال رو پیدا کنین و سپس ارزهای دیجیتال خودتون رو به اونجا بفرستین. کیف پول های مختلفی وجود داره که هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارن. یکی از این ولت ها هم ایدو هست. به همین منظور ما سعی می کنیم اطلاعاتی در مورد کیف پول ایدو یا Eidoo به شما ارائه کنیم.

ایدو (Eidoo) چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم کیف پول ایدو یا Eidoo رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این کیف پول شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این ولت به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که کیف پول ایدو چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول ایدو یا Eidoo Wallet نوعی کیف پول چند ارزی هست که دسترسی به دارایی ها رو در بلاک چین بیت کوین و اتریوم آسون می کنه. از همه مهم تر صرافی ترکیبی اون قابلیت تعویض اسون توکن های ERC-20 و ERC-223 رو فراهم می کنه. این ولت ویژگی های جالبی داره. نثلا دارای یه سیستم پشتیبانی HD، موتور ICO و تشخیص توکن هست.

ارز دیجیتالی ایدو دارای شبکه توافقی است که به صورت EDO در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار ایدو در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد ایدو نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. ایدو ایمن است و تاکنون ایدو هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان ایدو از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد EDO وجود دارد از جمله :سازنده ایدو کیست؟ آیا ایدو قانونی است؟ ایدو چگونه کار می کند؟ آیا Eidoo در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

ویژگی های کیف پول ایدو چیست؟

با گسترش بازار ارزهای دیجیتال کیف پول های زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها به دلیل ویژگی ها و مشخصات خاص خودشون مورد استقبال قرار گرفتن و محبوبیت زیادی به دست آوردن. کیف پول ایدو یا Eidoo هم ویژگی های زیادی داره که باید با اون ها آشنا بشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی های کیف پول ایدو بپردازیم تا با این ویژگی ها آشنا بشین.

•    رابط کاربری ساده

یکی از ویژگی های کیف پول ایدو که باعث میشه تا مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره این هست که رابط کاربری ساده ای داره و شما می تونین به راحتی از خدمات و امکانات این ولت به راحتی استفاده کنین. همچنین طراحی این کیف پول جوری هست که حتی کاربران و معامله گران مبتدی بازار هم می تونن به راحتی رمز ارزهای خودشون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنند.

•    در هم آمیختن بلاک چین Simplified

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول ایدو، در هم آمیختن بلاک چین Simplified هست. ایدو با هدف ساده سازی تعامل بین بلاک چین و کاربران اون برای کمک به ایجاد جریان اصلی ارزهای دیجیتال هست. کیف پول ایدو این کار رو با ارائه یه برنامه اسون برای استفاده با رابط انسان به بلاک چین طراحی شده برای همه نیازهای ارزهای دیجیتال انجام میده. در نتیجه پیچیدگی جهان رمزنگاری برای مدیریت اسون تر میشه.

بیشتر بخوانید بلاکچین چیست؟

•    تشخیص توکن های ERC-20

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول ایدو، تشخیص توکن های ERC-20 هست که همین موضوع باعث میشه تا این ولت از سایر کیف پول ها متمایز بشه. طبق گزارش وایت پیپر ایدو، در حال حاضر امکان نامگذاری و نمادهای منحصر به فرد در توکن های ERC20 وجود نداره. یعنی کاربران می تونن توکن های جدیدی به وجود بیارن که دارای اسم یا علامت مشابه همون موجود هستن.

کارمزد‌های کیف پول ایدو

Eidoo برای دسترسی و استفاده از کیف پول هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. با این حال، شما باید مقداری کارمزد تراکنش با عنوان گس (Gas) پرداخت کنید. شما می‌توانید از توکن‌های EDO خود برای پرداخت هزینه تراکنش خود استفاده کنید. البته، هزینه هر تراکنش به عوامل زیادی بستگی دارد و در زمان‌های مختلف، متفاوت است.

صرافی این کیف پول، به شما امکان می‌دهد توکن‌های ERC20 را معامله کنید. این ترید امن است و از طریق قراردادهای هوشمند انجام می‌شود. ایدو از 0.1٪ تا 0.15٪ مقدار تراکنش را به عنوان هزینه ترید اخذ می‌کند.

ویژگی های ایدو

امکانات ایدو

استفاده از این کیف پول بدون دردسر و آسان است. این برنامه دارای یک رابط کاربرپسند و شگفت‌انگیز است. به غیر از کیف پول‌ها، از ویژگی‌هایی که برای سهولت کار کاربران معرفی شده است می‌توان به لیست تماس و موتور ICO اشاره کرد. موتور ICO به کاربران امکان می‌دهد تا در عرضه اولیه توکن‌هایی که انتخاب کرده‌اند شرکت کنند. این کیف پول همچنین شرکت مستقیم در ایردراپ‌ها (Airdrop) را نیز آسان می‌کند.

ویژگی خوب دیگر این است که Eidoo به طور خودکار همه توکن‌ها را شناسایی می‌کند. بنابراین، نیازی به پیکربندی هر کیف پول ندارید. این ویژگی Token Recognition نام دارد.

امنیت ایدو

Eidoo  دارای یک سیستم امنیتی قابل اعتماد است که موفقیت تامین مالی را تضمین می کند و خطر از دست دادن دارایی کاربران و شرکت ها را که به وسیله هک و خطاهای برنامه و کلاهبرداری به وجود می آید را از بین می برد

در واقع چندین پروژه گذشته سابقه امنیتی ناخوشایندی را ایجاد کرده اند که با توجه به آن باید اقدامات امنیتی ، بیشتر مورد توجه قرار گیرند. برای مثال در coindash ICO یک هکر توانست با استفاده از تغییر آدرس اتریوم به یک منبع دیگر مبلغی بالغ بر 7 میلیون دلار را بدزدد .

برای حل این مسئله سیستم Eidoo یک ابزار ایمن را فراهم می کند که اطمینان حاصل می کند که آدرس ICO همیشه یکسان است و تغییر نمی کند علاوه بر این ایدو هرگز آدرس را به صورت عمومی در معرض نمایش نمی گذارد.

کیف پول نرم افزاری ایدو چند اقدام امنیتی اساسی برای کمک به حفاظت از منابع رمزنگاری به شما ارائه می‌دهد. برای مثال کلید خصوصی ای دو به شما امکان کنترل ذخیره‌سازی در دستگاه خودتان و نه در هر سرور دیگری را می‌دهد. همچنین عبارت پشتیبان کیف پول نرم افزاری ای دو تعیین کننده سلسله مراتبی است که به شما این امکان را می‌دهد از تمام منابع رمزنگاری شده خود با یک رمز عبور 12 کلمه‌ای جهت بازیابی استفاده کنید. اگر به هر دلیلی مشکلی برای رایانه یا تلفن همراه شما پیش‌آید به راحتی می‌توانید به وسیله ابزار بازیابی به ذخیره دارایی‌هایتان مجدداً دست پیدا کنید.

سخن پایانی

ایدو یک کیف پول معتبر و کاربرپسند است. کاربران با هر سطح دانش به راحتی می‌توانند با این کیف پول و صرافی داخلی آن کار کنند. اما افرادی که حفظ حریم خصوصی برای آنها مهم است، بهتر است کیف پول دیگری برای خود انتخاب کند. مؤسسان و تیم این شرکت در کشور سوئیس هستند و در این کشور قوانین پولشویی بسیار سخت‌گیرانه است.

این کیف پول امنیت بالایی دارد و صاحبان آن، امنیت دارایی کاربران را تضمین می‌کنند. این کیف پول یک صرافی و یک توکن محلی به نام EDO هم دارد. این توکن در این صرافی برای پرداخت کارمزد‌های شبکه استفاده می‌شود. در واقع ایدو فقط یک کیف پول نیست و آن را می‌توان یک صرافی کامل ارز دیجیتال دانست.

لینک های مفید
بالا