ارز دیجیتال

الگوریتم گورخر چیست؟

1402/01/10 0

گوگل دارای الگوریتم‌های متنوعی است که کار اصلی آن‌ها بهینه‌سازی نتایج گوگل و بررسی تولید محتوا است. از مهم‌ترین الگوریتم‌های گوگل می‌توان به الگوریتم گورخر گوگل، پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار اشاره کرد. هر یک از این الگوریتم‌ها برای هدف خاصی طراحی‌شده‌اند اما درمجموع هدف همه‌ی آن‌ها انتخاب بهترین وب‌سایت برای نمایش در رتبه برتر گوگل برای کاربران است. همان‌طور که می‌دانید گوگل یکی از بزرگ‌ترین و بهترین شرکت‌های موتور جست‌وجو است که مهم‌ترین هدف آن رضایت کاربران و مخاطبانش است.

الگوریتم گورخر چیست؟

در دنیای امروز که از طریق اینترنت می توان با سایر نقاط دنیا در ارتباط بود، کسب و کارهای بسیاری به فعالیت در دنیای آنلاین روی آورده اند. بخش بسیاری از این کسب و کارها با طراحی و راه اندازی وب سایت توانسته اند به فروش اینترنتی و آنلاین خدمات خود بپردازند. در میان این کسب و کارها در سال های گذشته فروشگاه های اینترنتی توانسته اند رونق چشمگیری داشته باشند. این دسته از وب سایت ها، مانند دیگر کسب و کارها به دنبال رتبه و جایگاه مناسب در نتایج جستجو در گوگل بوده اند و بدین منظور کارهای بسیاری را در جهت بهبود سئو سایت خود انجام می دهند. الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی هرچه بهتر و عادلانه تر بین وب سایت ها ایجاد شده اند تا با تکنیک های اصولی روند بهبود سایت خود را انجام دهند و همچنین در صورت مشاهده اشتباه، آنها را مورد جریمه قرار دهند.

هدف از ایجاد الگوریتم گورخر چیست؟

همانطور که در بخش‌های پیشین نیز گفته شد، هدف اصلی این الگوریتم مبارزه با سایت‌هایی که با هدف هک اطلاعات کاربران و یا به منظور به خطا انداختن آن‌ها ایجاد شده‌اند، است. گورخر هم مانند سایر همکاران خود بر روی سئو سایت‌ها، تاثیر گذار می‌باشد. درواقع الگوریتم گورخر قصد دارد تا سایت‌هایی که محتوا و عملکرد بهتری دارند را به رتبه بندی و جایگاه واقعیشان برساند. ربات‌های مربوط به گورخر گوگل، تمامی سایت‌های فروشگاهی را جستجو کرده و سایت‌های متخلف را شناسایی و اعمال قانون می‌کند!

هدف اصلی الگوریتم گورخر چیست؟

هدف اصلی الگوریتم زبرا مبارزه با سایت‌های نامعتبر و ناامن و پیشگیری از رتبه‌بندی سایت‌های ناامن، بی‌کیفیت، سطح پایین و نامعتبر است و برای دستیابی به این هدف، موارد زیر را هدف قرار می‌دهد:
•    حذف سایت‌های فروشگاهی که قوانین را دور می‌زنند
•    حذف فروشگاه‌های آنلاینی که قصد سوء استفاده از اطلاعات کاربران را دارند
•    حذف سایت‌های فروشگاهی بی‌کیفیت و نامعتبر
•    حذف خرده‌فروشان سطح پایین و ضعیف
•    جلوگیری از هک اطلاعات کاربران
•    حذف فروشگاه‌های اینترنتی جعلی
در واقع می‌توان گفت همه الگوریتم‌های گوگل هدفشان تمییز قائل شدن بین سایت‌های باکیفیت بالا و سایت‌های باکیفیت پایین و غیر قابل اعتماد است، و به طور خاص هدف الگوریتم گورخر گوگل، ارائه یک پلتفرم خرید امن و راحت برای کاربران گوگل است.

نتیجه گیری :
در بالا دیدیم که الگوریتم گورخر چیست. گورخر گوگل، یک دوست خوب برای سایت‌های فروشگاهی است که امنیت و ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان خود را در اولویت 1 کار خود، قرار داده‌اند؛ اگر شما هم صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید و دوست دارید با جذب ترافیک ارگانیک بیشتر از گوگل، با کمک سئو به فروش بیشتری دست پیدا کنید باید با گورخر گوگل، دست دوستی بدهید! در این مقاله، ساده‌ترین روش‌های برای جلب رضایت الگوریتم گورخر گوگل، در سایت‌های فروشگاهی عنوان شد، مطمئن باشید با کمک نکات مطرح شده در این مطلب، به آسانی می‌توانید بهترین نتایج را برای سئو سایت فروشگاهی‌تان، رقم بزنید و از تماشای نمودار رو به رشد سرچ کنسول فروشگاه اینترنتی‌تان، لذت ببرید.


 

لینک های مفید
بالا