ارز دیجیتال

بزرگترین معاملات ارز دیجیتال چگونه انجام میشود؟

1403/02/13 0

دنیای ارزهای دیجیتال به گونه ای بزرگ و گسترده است که هرچقدر دانش خود را افزایش دهید باز هم برای این زمینه کم است. امروز میخواهیم درباره این که چه رمز ارز های مناسب معامله گری و خرید و فروش در بازار های مالی مناسب هستند، صحبت کنیم. با معرفی ۱۰ ارز دیجیتال بزرگ جهان با شما همراه هستیم. به همان صورت که می‌دانید، سرمایه گذاری بر روی رمز ارزها طبق فاکتورهای زیادی متفاوت می‌پذیرد. همین فاکتورها هستند که کیفیت رمزها را نسبت به هم تعویض می شوند. برای یک سرمایه گذاری منحصر به فرد و عالی لازم است تا این فاکتورها را به طور کامل برای رمز ارز مورد نظر خود تحلیل کنید. در این مقاله با بررسی قیمت ۱۰ ارز دیجیتال برتر و خاصیت های آن‌ها تلاش می‌کنیم تا یک سرمایه را نسبت به همیشه برای شما نشان دهیم. با توجه به درصد زیادی سرمایه گذاری ها در بازار بر روی ۱۰ ارز دیجیتال بزرگ امروز انجام می شود، خواندن این مقاله و توجه به تمام نکات آن برای اکثر افراد نیاز و ضروری خواهد بود.

ارز دیجیتال

معامله جفت ارز دیجیتال

معامله یا تریدینگ جفت ارز دیجیتال یا Cryptocurrency Pair به معامله‌­ای میگویند که به واسطه آن، در یک زمان با فروش یک ارز دیجیتال، ارز دیجیتالی دیگری را خریداری کنید (۲ ارز دیجیتال مستقیماً با هم مبادله شوند). برای نمونه، در یک معامله ارز به ارز، شما می­‌توانید تتر خود را بفروشید و در ازای آن، ارز ریپل دریافت کنید؛ بدون اینکه نیاز داشته باشید برای خرید ریپل، بیت کوین خود را به ریال یا دلار تبدیل کنید. با بکارگیری از معامله ارز به ارز، می­‌توانید در بازه‌­های زمانی گوناگون و با توجه به تجزیه و تحلیل بازار، سراغ ارزهای دیجیتال گوناگون بروید و با استفاده از تفاوت ارزش آنها، در معامله خود سودآوری داشته باشید.

 

معامله گری سوئینگ یا نوسانی

در معامله‌گری نوسانی (swing trading) شما همچنان سعی می‌کنید تا از حرکات قیمتی بازار سود کسب کنید اما افق زمانی معمولا بلند مدت‌تر میباشد. در این شیوه از معامله‌گری، شرایط معاملاتی از چند روز تا چند هفته باز نگهداشته می‌شوند. غالبا هدف در این شیوه شناسایی سرمایه میباشد که پایین تر از ارزش حقیقی اش معامله می‌شود و احتمال دارد که ارزشش افزایش یابد. شما این سرمایه را خریداری می‌نمایید و سپس وقتی که قیمتش افزایش یافت می‌فروشید و اینگونه سود کسب میکنید. همچنین شما احتمال دارد دارایی‌هایی را بیابید که بیشتر از ارزش حقیقی ‌شان قیمت گذاری شده‌اند و با فروش این سرمایه ها در قیمت بالا و خرید مکررشان در قیمت پایین کسب سود نمایید.

ارز دیجیتال

سخن آخر:
در این مقاله در تلاش داشتیم که به شما چند تا از مهم ترین و محبوب ترین رمز ارز های بازار ارز دیجیتال را توضیح دهیم و شما را با آنها و نحوه خرید و فروش آنها در بازار آشنا کنیم لذا گفتیم که چرا باید 10 ارز برتر دنیای ارزهای دیجیتال را بشناسید و همچنین درباره اینکه چگونه میتوانیم آنها را دسته بندی و یا بر اساس اعتبار آنها را رتبه بندی کنیم. اگر میخواهید در دنیای ارزهای دیجیتال شروع به فعالیت کنید باید این ارزهارا بشناسید و با نوسانات، قیمت ها، رشد مالی و معامله آن ها آشنا شوید.

 

لینک های مفید
بالا