ارز دیجیتال

5 تاکتیک برای تبلیغ محتوا که به شما کمک میکند مورد توجه کاربران قرار بگیرید

1403/01/30 0

اگر می خواهید محتوای شما به هدف خود عمل کند و اهداف بازاریابی را هدایت کند، باید در تبلیغ محتوای خود فعال باشید. در اینجا 5 تاکتیک ارتقای تولید محتوا وجود دارد که می توانید از آنها برای جلب توجه وب سایت خود استفاده کنید. لیست ایمیل شما (امیدوارم) متشکل از افرادی است که ثبت نام کرده اند زیرا به برند شما علاقه مند هستند و می خواهند آخرین به روز رسانی های شما را دریافت کنند. با توجه به کمپین مانیتور، شما شش برابر بیشتر از یک توییت از یک کمپین ایمیل کلیک می کنید. این یک مخاطب عالی برای تبلیغ محتوای شما است زیرا آنها قبلاً درگیر هستند و احتمال اشتراک گذاری آنها بسیار بیشتر است. پس از انتشار یک محتوای جدید، یک پیام به لیست خود ارسال کنید. یک تیزر کوتاه از تبلیغ محتوا قرار دهید تا آنها را تشویق کنید تا روی آن کلیک کنند و حتماً یک فراخوان برای اقدام درج کنید و از آنها بخواهید آن را به اشتراک بگذارند. 

1.با تمام کاربران در هر نقطه از کشور ارتباط برقرار کنید

ابزارها و پلتفرم‌های فراوان به شما کمک می‌کنند تا به مکالمه صنعت خود بپیوندید و همزمان به محتوای شما دسترسی بیشتری بدهد. در اینجا چند گزینه وجود دارد:

گروه های رسانه های اجتماعی

گروه‌های فیس‌بوک و لینکدین فرصت‌های خوبی برای کاوش عمیق‌تر در یک پلتفرم اجتماعی و هدف قرار دادن مخاطبان خاص خود هستند. به گروه هایی بپیوندید که محتوای شما با آنها مرتبط است، به گفتگو بپیوندید و محتوای خود را به طور طبیعی پیشنهاد دهید. همچنین می‌توانید به تابلوهای خاص در Pinterest و... بپیوندید و در آن مشارکت کنید.

تبلیغ محتوا

شبکه های ترویج محتوا

همچنین می‌توانید با کمک شبکه‌های ترویج محتوا، مانند Viral Content Bee، در رسانه‌های اجتماعی دسترسی بیشتری به دست آورید. این پلتفرم شما را با سایر افرادی که می خواهند محتوای خود را تبلیغ کنند مرتبط می کند. پست‌های آن‌ها را به اشتراک بگذارید و اعتباراتی دریافت می‌کنید که سپس می‌توانید برای تبلیغ محتوا، پست‌های خود استفاده کنید. Quuu ابزاری است که به طور خودکار محتوا را برای اشتراک‌گذاری افراد تنظیم می‌کند. برای تبلیغ محتوای خود ثبت نام کنید و دسته بندی های مربوطه را انتخاب کنید. سپس پست‌های شما می‌توانند بخشی از صف محتوای انتخاب شده باشند.
2. برای تبلیغ پرداخت کنید
تبلیغ محتوا یک مفهوم نسبتاً جدید است که می تواند به خوبی کار کند، به خصوص در مقایسه با تاکتیک های سنتی بازاریابی مستقیم. پرداخت به ازای هر کلیک یا بر اساس تعداد نمایش‌ها برای کمک به دسترسی بیشتر محتوای شما در پلتفرم‌های مختلف.

تبلیغات فیس بوک

فیس بوک امکان ایجاد تبلیغات هدفمند را بر اساس انواع معیارها، از جمله جمعیت شناسی، مکان و دسته بندی های خاص مورد علاقه فراهم می کند. اگر مخاطب هدف خود را به خوبی بشناسید، می توانید از این ویژگی ها برای تبلیغ محتوا سایت، اپلیکیشن و... خود بهره ببرید.

StumbleUpon

StumbleUpon یک ویژگی کشف پولی را با مدل پرداخت به ازای کلیک ارائه می دهد. کاربران آن بیشتر افراد هزاره در سن دانشگاه هستند، بنابراین اگر محتوای مرتبط با این جمعیت شناسی دارید، به آن نگاه کنید.

3. در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید

پلتفرم‌های اجتماعی شلوغ هستند، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که علاقه‌مندان محتوای شما را ببینند و به اشتراک بگذارند. برای بهبود دید محتوای خود، افراد علاقه مند را مستقیماً هدف قرار دهید. از ابزاری مانند BuzzSumo برای یافتن کاربران رسانه های اجتماعی که محتوایی مانند شما را به اشتراک می گذارند، استفاده کنید. فقط یک کلمه کلیدی از محتوایی که می خواهید تبلیغ کنید بردارید و آن را در نوار جستجوی آن تایپ کنید.

تبلیغ محتوا

4. با اینفلوئنسرهای خارج از فضای اجتماعی ارتباط برقرار کنید

رسانه های اجتماعی تنها جایی نیستند که باید اینفلوئنسرها را هدف قرار دهید. ایمیل گزینه دیگری است که احتمالا توجه بیشتری را به خود جلب می کند، به خصوص اگر اینفلوئنسر شما پروفایل اجتماعی شلوغی داشته باشد. یک ایمیل سرد به یک اینفلوئنسر از قبل شناسایی شده می تواند در بسیاری از موارد به شما کمک کند ایجاد پیوند، دریافت نظر یا تشویق و اشتراک گذاری و در نهایت تبلیغ متحوا میشود. این الگو را در نظر بگیرید: 
سلام (نام)،
من در حال انجام تحقیقاتی در مورد تأثیرگذاران در فضای (صنعت) بودم و با نام شما برخورد کردم. من برای برندی که برای خود در توییتر ساخته اید احترام زیادی قائل هستم.
دلیل تماس من این است که تیم ما اخیراً یک منبع مفید در مورد (موضوع) جمع آوری کرده است، و فکر می کنم مخاطبان شما می توانند ارزش زیادی از آن کسب کنند.
من می دانم که شما مشغول هستید، اما اگر دو ثانیه فرصت دارید، دوست دارم آن را در اطراف به اشتراک بگذارید ... این یک پیوند قابل کلیک است: (لینک قابل کلیک را وارد کنید)
و مقاله اصلی اینجاست: (URL و نام مقاله را وارد کنید)
با تشکر و روز خوبی داشته باشید.
با احترام،
(اسم شما)

5. برای دیگران بنویسید

با ارسال مهمان یا وبلاگ نویسی، افراد را از وب به صفحات مهم وب سایت خود (به عنوان مثال، یک صفحه فشرده یا صفحه فروش) جذب کنید. محتوای شگفت انگیز ایجاد کنید و آن را در سایت های دیگر قرار دهید. اگر به شما اجازه دادند، پیوندهایی را در محتوا و بیوگرافی نویسنده خود به صفحات کلیدی سایت خود وارد کنید. تعداد زیادی فرصت پست مهمان وجود دارد و یافتن آنها آسان است. بیشتر وبلاگ های جدی صفحه ارسال پست مهمان دارند. برای پیدا کردن آنها از گوگل استفاده کنید.

تبلیغ محتوا

نتیجه گیری

تبلیغ محتوا می تواند برای افزایش ترافیک وب سایت و پیشرفت اهداف تجاری شما بسیار مفید باشد، اما تنها در صورتی که گام های درستی برای ارتقای محتوای خود بردارید. ممکن است متوجه شوید که برخی از تاکتیک‌ها بهتر از سایرین کار می‌کنند، بنابراین استراتژی خود را تنظیم کنید و از تبلیغات خود حداکثر بهره را ببرید تا محتوایتان مورد توجه قرار گیرد. مطمئن شوید که استراتژی سئوی خود را با محتوای عالی تقویت می کنید و تلاش های ارتقای محتوای خود را برای نتایج بهتر یک درجه بالاتر ببرید. از 5 استراتژی آزموده شده بالا استفاده کنید تا محتوای شما بازدیدکنندگان جدید و مشترکین وفادار داشته باشد.

لینک های مفید
بالا