ارز دیجیتال

هدف از ایجاد تولید محتوا چیست و چرا به ان نیاز داریم

1403/02/30 0

اگرچه محتوا در اطراف ما وجود دارد، هنوز مشخص کردن اینکه چرا تولید محتوا مهم است دشوار است. محتوا شکل قدرتمندی از بازاریابی درونگرا است. بازاریابی سنتی برونگرا به معنای برقراری تماس های سرد و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی به امید جلب مشتری بود. بازاریابی محتوای دیجیتال چیزی ارزشمند به مشتری ارائه می دهد و او را به سمت شما می کشاند. محتوا کار را انجام می دهد، به علاوه 62٪ ارزان تر از تاکتیک های بازاریابی سنتی است، و 3 برابر بیشتر سرنخ می آورد. چرا تولید محتوا برای مشاغل مهم است؟ تولید محتوا هم مشتریان جدید را جذب می کند و هم مشتریان فعلی شما را حفظ می کند و در عین حال وفاداری به برند را در طول مسیر ایجاد می کند.

چگونه تولید محتوا را شروع کنم؟

از منابعی که در اختیار دارید استفاده کنید - با تیم خود صحبت کنید و ایده های خود را از یکدیگر حذف کنید! به رقبای خود نگاه کنید و ببینید چه نوع محتوایی را به اشتراک می گذارند. چه نوع پاسخ های عمومی را می توانید ببینید؟ آیا آنها یک اینفوگرافیک ارسال کردند که صدها لایک و به اشتراک گذاشت؟ ایجاد اینفوگرافیک مخصوص به کسب و کار خود را در نظر بگیرید. از طریق DemandJump، حتی می‌توانید ببینید رقبای شما برای چه کلمات کلیدی رتبه‌بندی می‌کنند و کدام صفحات در سایت‌هایشان بیشترین رقابت را به شما می‌دهند. این به شما امکان می دهد به طور استراتژیک در مورد نوع بعدی محتوایی که باید ایجاد کنید فکر کنید. اگر آنها یک صفحه وب داشته باشند که رتبه خوبی داشته باشد، ممکن است یک پست اجتماعی یا ویدیو در مورد آن موضوع نیز به همان مخاطبان برسد؟ این ما را به سمتی سوق می دهد که معتقدیم باید در هسته تولید محتوا باشد، یعنی مخاطب. وقتی راه حلی مانند راه حل شما را کشف می کنند، به دنبال چه پرسش ها و بینش هایی هستند؟ چه در حال فروش لباس باشید و چه یک پلت فرم CRM، مخاطبان شما اغلب سفر خرید خود را با سوالات و موتور جستجو آغاز می کنند. با یک حساب رایگان DemandJump، می‌توانید ببینید دقیقاً چه سؤالات و کلمات کلیدی را جستجو می‌کنند. با این بینش، خود را جای آنها بگذارید و طوفان فکری انجام دهید. فکر می کنید آنها به چه نوع محتوایی جذب می شوند؟ بخش بزرگی از ایجاد محتوای با کیفیت این است که بدانید آن محتوا را برای چه کسی ایجاد می کنید.

چرا تولید محتوا در رسانه های اجتماعی مهم است؟

90 درصد از بازاریابان می گویند رسانه های اجتماعی تأثیر مستقیمی بر درآمد آنها دارد. تولید محتوا برای کانال‌هایی مانند فیس‌بوک و یوتیوب لایو یا استوری‌های اینستاگرام پتانسیل ویژه‌ای برای افزایش آگاهی و وفاداری برند در بین نسل‌های جوان دارد. با این حال، این نیز مستلزم یک فرد اختصاصی برای ایجاد محتوای اجتماعی در تقاضا و در پاسخ به روند است. برای پر کردن تقویم محتوا، همچنین می توانید پست های وبلاگ و صفحات وب خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. رسانه های اجتماعی همچنین می توانند کانال ارزشمندی برای دریافت نظرات و بازخورد مشتریان در نظرات باشند.
تولید یک محتوای جامع و جذاب این امکان را برای سایت شما به وجود می آورد که ترافیک وب سایت شما بالا رفته و جایگاه مناسبی را در گوگل بدست آورید. اینکه چه محتوایی باید تولید کنید بسته به نوع فعالیتی می باشد که شما در سایت راه اندازی شده خود می خواهید به آن بپردازید بنابراین باید محتواهای تولید شده در همان زمینه منتشر شوند. محتوایی که تولید می شود باید علاوه بر خوانا بودن طوری انتخاب شود که نظر مخاطب را جلب کرده و باعث شود که کاربر زمان بیشتری را در سایت شما بماند. برای اینکه بدانید چگونه می توانید یک محتوای خوب برای سئو تولید نمایید باید یک سری تکنیک های اولیه را در تولید محتوا در نظر داشته باشید. تکنیک هایی که در تولید محتوا باید آن را در نظر داشته باشید شامل مواردی همچون استفاده و به کار گیری از ایده های خوب و جذاب برای تولید محتوا، نوشتن عنوان گیرا و جذاب در تولید محتوا، چک کردن محتواهایی که در سایت های رقبا منتشر شده است، تولید کردن مقالات آموزشی، ایجاد لینک های داخلی بین صفحات وب سایت، محتوای تولید شده به گونه باشد که در تلفن همراه نیز نشان داده شود، استفاده درست از کلمات کلیدی، جدی گرفتن عنوان متا تگ ها می توان اشاره کرد.

نتیجه

در زمان تولید محتوا زمانیکه در مطالب و محتواهای خود اطلاع رسانی دقیق و قابل فهمی را که این امکان را دارا می باشد که پدیده های ثابت را دستخوش تغییر نماید در حقیقت شما محتوای سبز تولید کرده اید البته این موضوع را باید در نظر داشته باشید که تولید محتوای سبز نیز مانند دیگر مواردی که می تواند بر سئو وب سایت شما تاثیر گذار باشد نیاز به این دارد که مدام بروزرسانی شود و تعاریف و محتواهای جدیدتری از آن وارد وب سایت شود. محتوای سبزی که شما برای وب سایت خود منتشر کرده اید تحت هیچ شرایطی اعتبار و ارزش خود را از دست نمی دهد  و این موضوع یکی از مهم ترین امتیازهایی می باشد که یک محتوا می تواند دارا باشد. هر چه محتواهایی که تولید می کنید جامع و کامل باشند برای مخاطبین جذاب و قابل فهم باشد شما توانسته اید برای بدست آوردن یک جایگاه و رتبه مناسب در گوگل قدمی مهم و بزرگ را بردارید.


 

لینک های مفید
بالا