ارز دیجیتال

اصولی که در تولید محتوی باید رعایت کرد چیست؟

1403/02/04 0

برای اطلاع رسانی خدمات و تبلیغات برای مشتریان و کاربران خود تولید محتوا نقش مهم و اساسی در این زمینه دارد، برای جذب حد اکثری و بالاترین میزان مشتریان بایستی بهترین محتویات را داشته باشی زیرا افراد دائما در جستجوی اخبار، رویداد ها، و اطلاعات جالب و مفید در رابطه با آن موضوع هستند. کد سئو این مسئله را به راحتی برای شما انجام می دهد. اگر شما در فضای مجازی با اینترنت و فروشگاه های آنلاین پروسه یا فرآیند هایی انجام داده و آن ها آشنا شده باشید، تا به حال اسم تولید محتوا را شنیده اید. به صورت خلاصه برای شرح تولید محتوا به معنی ایجاد و انتشار هر نوع محتوای چند رسانه ای مانند تصویر، ویدیو یا محتوای متنی در اینترنت است.

تولید محتوا

تولید محتوا چیست؟

اساس و پایه کسب و کار اینترنتی یا بازار یابی دیجیتالی، تولید محتوا است. در حقیقت برای ایده پردازی، تولید محتوا برای فرآیند تحقیق، به محتویات با ارزش برای مخاطبان که می تواند با هدف معرفی کالا یا خدمات برای کاربر به همراه داشته باشد. اما تولید محتوا چیست؟ یک محتوای دیجیتالی ممکن است با مشکلات گوناگونی مانند وبلاگ، ایفوگرافیک، صفحه وب و پست های شبکه های اجتماعی به وجود آید، در بازاریابی دیجیتالی، تولید محتوا و کاربرد های آن جهت جذب مشتری یا مخاطب است. علاوه بر ایکه محتوا می تواند برای مشتریان اطلاعات مطلوبی برای انتخاب و تصمیم گیری آنها ارائه دهد در کنار این شخصیت برند شما را نیز می سازد. روزانه بطور آنلاین میلیون ها محتوا تولید و انتشار میابد. بنابراین اگر می خواهید نظر مشتریانتان را جذب و آنان را تحت تاثیر خود قرار دهید بایستی در سرلوحه فعالیتتان، ایجاد محتوای با کیفیت و مفید را قرار دهید.  محتوای باکیفیت و کاربردی تفاوت فاهشی با محتوای بی کیفیت و کم ارزش وجود دارد. یک محتوای ارزشمند همیشه مانند یک ستاره درخشان در آسمان است در صورتی که محتوای بی کیفیت در میان میلیون ها مخاطب و محتوا محو شده است. بنابراین یک مخاطب انتظاری که از محتوا و منبع مورد نظر دارد این است که پاسخ بجا و خوب و راه حل های مطلوبی برای رفع نیاز های مخاطب خود ارائه دهد، به موضوع یا مسئله خاصی اشاره کند، آموزشی یا سرگرم کننده باشد تا نظر کاربر را جلب کند. محتوا میتواند در قالب های مختلفی برای مخاطبان یا کاربران اینترنت ارائه شود، از وبلاگ، مطالب سئو، پست هایی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود به عنوان محتوای نوشتاری شناخت.

تولید محتوا

جذب مشتری راغب

بالا رفتن تعداد مشتری راغب برای هر کسب و کاری یا بیزینسی ضروری می باشد. تولید محصولات مناسب مانند ایبوک به شما کمک می‌کند مشتریان راغب بیشتر را به‌ خود جذب کنید. تولید محتوا در حقیقت باعث میشودتا جلوی چشم افراد پدیدار شوید. جمعیتی که افراد راغب شما را در قلب خود جای داده است. بهتر است تولید محتوا مناسب ترین روش یا ابزار به منظور برقراری اولین ارتباط با مشتری راغب (لید)باشد. بررسی کنید که کدام کانال یا شبکه برای جذب مشتری راغب (لید) مناسب است، و از آن استفاده کنید.

تولید محتوا

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم که تا حدودی درباره ویژگی های یک محتوا و اصولی که هنگام طراحی و عرضه محتوا که باید رعایت کنید، بحث و گفتگو کردیم اما شما باید اطلاعاتتان را در این زمینه افزایش دهید و روز به روز با مبانی و استراتژی های دیگر در زمینه تولید محتوا کسب کنید تا بتوانید نتایج بهتری داشته باشید. در تولید محتوا سایت، شما بیشتر با متنی و پیامی سروکار دارید؛ برای نمونه، صفحه اول محصول، پست بلاگ، خدمات لندینگ. اما به این مورد باید توجه داشته باشید و باید دقت کنید که شما تنها کلمه‌هارا کنار هم نمی‌گذارید!در حقیقت، شما نه تنها بایستی متن را آماده کرده، بلکه عکس ها، فیلمها، اینفوگرافیک یا فایل های صوتی مانند پادکست هم در نظر داشته باشید.

 

لینک های مفید
بالا