ارز دیجیتال

پوزیشن تریدینگ بیت کوین چیست؟

1403/02/08 0

در این بخش قصد داریم درباره چند اصل در ارزدیجیتال بیت کوین با شما صحبت کنیم و اینکه این موارد چه کاربردی در معاملات و بیت کوین و یا حتی در سایر ارزهای دیجیتال دارد. بسیاری از ماها وقتی میخواهیم در معاملات ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین شروع به سرمایه گذاری یا انجام معاملات کنیم،  اشنایی با چند اصل و قائده مهمی که باید آنها را در زمینه فعالیت مربوطه مان بکار بگیریم، نداریم، برای همین باید با مشکلات چندانی دست و پنجه نرم کنیم. اگر میخواهید تا اطلاعات مفیدی را درباره موضوع پوزیشن تریدینگ کسب کنید پس مارا تا آخر این مقاله همراهی کنید. ما هم در تلاش هستیم تا آنجه که شما به دنبال آن هستید به روشنی در اختیار شما قرار دهیم.

پوزیشن تریدینگ

معامله بیت کوین چگونه است؟

بیت کوین جزوه مهم ارزهای دیجیتال است. این ارز دیجیتال بر روی سایر ارزهای دیجیتالی تاثیرگذار است و در حالی که اگر بتوانید در بیت کوین موفق شوید، باید با قوائد تحلیل تکنیکال آشنا باشید.
حوزه ارزهای دیجیتال و بلاک چین پیچیدگی‌های زیادی دارد و با تکنولوژی های جدید می‌توانید برای رقبا چالش برانگیز و سر سخت به نظر برسید. به هر جهت که در زمینه معاملات بیت کوین موفق باشید، باید با بسیاری از تکنولوژی‌های این حوزه آشنا شده و کاربرد ابزارهای حال را هم تشخیص دهید. در همین راستا باید با کیف پول‌های گوناگون و صرافی‌های ارز دیجیتال آشنا شوید تا بتوانید از آنها هم کمک بگیرید. در نظر داشته باشید که حتی باید با بکارگیری از راه حل های برتر معاملات بیت کوین ممکن است شکست بخورید. امکان ضرر و زیان دادن و از دست دادن سرمایه در این شیوه ها نیز وجود دارد و هیچ راه حل کاملاً درستی برای آن تعیین نشده است.به همین دلیل بهتر است حد ضرری را برای خود تعیین کنید تا همیشه از ضررهای بیش از حد جلوگیری کنید. همینطور باید به یاد داشته باشید که این استراتژی‌ها فقط مختص بیت کوین نیست. پس می‌توان آنها را برای سایر ارزهای دیجیتالی نیز به کار گرفت.

پوزیشن تریدینگ

پوزیشن تریدینگ بیت کوین

پوزیشن تریدینگ یا ترید به بلندمدت، می‌تواند سود و ضرر زیادی برای شما داشته باشد. پوزیشن تریدینگ به این گونه است که شما بدون در نظر گرفتن نوسانات با مدت زمان کوتاه و تغییرات قیمتی زیاد پوزیشن خرید را باز می‌کنید.با خرید مقداری بیت کوین وارد جهان بیت کوین می‌شوید و برای مدت زمان طولانی باید این ارز دیجیتال را نگه دارید. این نوع از ترید بی شباهت به سرمایه گذاری بلند مدت نیست. سرمایه گذاران بلند مدت بدون در نظر گرفتن تغییرات کم و افت و خیزهای محدوده های زمانی یک یا چند ماهه تصمیم به سرمایه گذاری می کنند.به عقیده بیشترین سرمایه گذاران کشورهای مختلف، بیت کوین آینده درخشانی دارد و می‌تواند در آینده ارزش بیشتری داشته باشد. به همین دلیل نهنگ‌های بازار همچنان در حال حفظ یا حتی خرید بیت کوین به طور ناشناخته می باشند. در این حالت هفراد می‌توانند به طور چند ساله بیت کوین را خریداری و نگه دارند. در این صورت دیگر نیاز نیست تا نگران نوسانات باشید. پس خیال‌تان آسوده بوده و آرامش بیشتری خواهد داشت. در این حالت از ترید باید تحلیل فاندمنتال را جایگزین تحلیل تکنیکال کرد. البته نباید تکنیکال را نیز کنار گذاشت. چرا که تحلیل تکنیکال به معامله گران کمک می کند تا مناسب ترین نقطه برای ورود به بازار را مشخص کنند. در حالی که با قیمت پایین‌تری وارد پوزیشن شوید، تا سود بیشتری کسب کنید.

 

سخن آخر:
در این مقاله در تلاش بودیم تا برخی از عناوین و مقدماتی که شما بایستی در خرید و فروش ارز دیجیتال بیت کوین رعایت کنید، صحبت کردیم. همچنین در مورد برخی از عوامل مهم که درباره پوزیشن تریدینگ میباشد نیز گفتگو کردیم و گفتیم که اگر معامله گری هستید که به صورت روزانه درحال خرید و فروش یا معامله بیت کوین میباشید، باید این اصول و قوائد را رعایت کنید تا نتیجه خوبی در این استراتژی ها بدست آورید.

 

لینک های مفید
بالا