ارز دیجیتال

ترید روزانه ارزهای دیجیتال چیست؟

1403/02/08 0

در این بخش قصد داریم در مورد یک نوع استراتژی در معاملات ارزهای دیجیتال با شما صحبت کنیم و اینکه این استراتژی چیست و چه سودی برای ما دارد. استراتژی ترید روزانه یکی از استراتژی های مهم و اصلی معاملات ارز دیجیتال به شمار میرود. ترید روزانه ارز دیجیتال منظور از معامله ارزهای دیجیتال در یک روز خرید و فروش است که هدف آن کسب درآمد از حرکات روند قیمتی است که در آن زمان اتفاق می افتد. ترید روزانه ارز دیجیتال می‌تواند یک کار پرریسک باشد، اما همچنین پتانسیل سودآوری قابل توجه را برای افرادی که می‌توانند با موفقیت در بازار حرکت کنند، ارائه می‌دهند. اگر میخواهید تا اطلاعات مهم و کاربردی بیشتری درباره این استراتژی در ارزهای دیجیتال کسب کنید، پس مارا تا پایان این مقاله دنبال کنید تا آنچه شما نیز دنبال آن هستید را بدست آورید.

ترید روزانه

بهترین استراتژی ترید روزانه چیست؟

یکی از مهم ترین استراتژی های بازاریابی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال، ترید روزانه (Day Trading) میباشد. بازار ارز دیجیتال به‌ علت که همیشه با نوسانات قیمتی همراه است برای معامله گران فرصت‌های بهتری را برای کسب سود ارائه میدهد. اگر کسب سود به وسیله ترید باشد، نیاز به دانش کافی در این حوزه و تسلط یافتن به ابزارهای تحلیل است. در صورتی که شما ترید روزانه را به عنوان یک استراتژی انتخاب کرده‌اید، توصیه می‌کنیم حتماً این موضوع را مطالعه کنید. زیرا قرار است با بسیاری شیوه های گفتگو روزانه را توضیح دهید.
کلمه ترید به معنای خرید و فروش، خرید یا مبادله میباشد و ترید ارز دیجیتال به معنی خرید ارز دیجیتال با قیمت پایین و فروش آن با قیمت بالاتر تلقی میشود. اساسی ترین تفاوت ترید ارز دیجیتال با سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال در این است که سرمایه‌گذاری با هدف نگهداری ارز دیجیتال برای مدت زمان زیاد است، اما محدوده زمانی ترید برای خرید و فروش ارز دیجیتال، کوتاه مدت میباشد. تریدر هم به کسی گفته می‌شود که در حوزه خرید فروش ارزهای دیجیتال یا دارایی‌های مالی (Asset) کار می‌کند و از این راه درآمد دارد. به احتمال زیاد این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا ترید همان سرمایه گذاری میباشد؟ پاسخ به این سوال خیر است زیرا یک تریدر افق زمانی را برای سرمایه گذاری و سرمایه های های کوتاه مدت خود را در نظر می گیرند، در صورتی که یک سرمایه گذاری برای مدت طولانی وارد عرصه سرمایه گذاری می شود.

 

معامله فرکانس بالا چیست؟

 در ترید روزانه از روش حل با فرکانس زیاد از توسعه الگوریتم و ربات‌های اقدامات‌گر برای انجام تعداد بسیاری تراکنش در کوتاه‌ترین مدت ممکن (حتی یک بر ‌میلیون ثانیه) مورد استفاده قرار میگیرد. کسانی که به اشتباه فکر می‌کنند و تصمیم می‌گیرند در تصمیم گیری فرکانس بالا این تصمیم را به یک پوزیشن وارد کنند تا از آن خارج شوند، اما چنین مسئله اتفاق نمی‌افتد. این استراتژی یک نوع راهبرد الگوریتمی میباشد، در مقایسه با دو استراتژی دیگر از پیچیدگی زیادی برخوردار میباشد. از طرف دیگر برای انجام کار فرکانس بالا تریدر نیاز به داده های دقیق و با کیفیت دارد. اما در مواقع خاص این داده ها به راحتی قابل دسترسی نیست.

ترید روزانه

سخن آخر:
در این مقاله سعی کردیم تا شمارا با چندین موضوع در ترید روزانه ارز های دیجیتال آشنا کنیم تا شما بتوانید اطلاعات مفیدی در این مقاله کسب کنید همانطور که اشاره کردیم در ترید یا خرید و فروش روزانه شما باید چند موضوع را در نظر داشته باشید از جمله: بازاریابی دقیق، بررسی قیمت ها در دقیقه شامل میشود، خرید و فروش روزانه ارزهای دیجیتال باعث میشود تا شما در زمینه معاملات در بازارهای مال از جمله ارز دیجیتال اطلاعات دقیق و بروزی از نوسانات قیمت و وضعیت بازار داشته باشید.

 

لینک های مفید
بالا