ارز دیجیتال

ارز دیجیتال گیفتو چیست؟

1402/11/08 0

بلاک چین و ارزهای دیجیتال یکی از جدیدترین تکنولوژی های دنیا هستن. هر روز تو حوزه و صنعت های مختلفی از این فناوری استفاده میشه که قبل از خرید ارز دیجیتال لازمه اطلاعات کلی در مورد اونها داشته باشیم.  ارز دیجیتال گیفتو یکی از خلاقانه ترین پروژه هایی است که با استفاده از این تکنولوژی بوجود اومده. کاربرد اصلی این پروژه برای پرداخت پاداش و قدردانی از تولید کننده های محتوا هستش. علاوه بر اون، پروژه Gifto بهتون اجازه میده هدایای مجازی رو به سایر کاربر ها بفرستین. با توجه به ایده ی جذابی که پشت این پروژه وجود داره، تصمیم داریم بهتون بگیم ارز دیجیتال GTO چیست؟ با توجه به اینکه فضای مجازی یه جدایی ناپذیر از زندگیمون شده، این پلتفرم میتونه محبوبیت زیادی رو بدست بیاره. بعد از بررسی کلیات فنی پلتفرم گیفتو، در مورد آینده این رمز ارز بیشتر صحبت میکنیم. همچنین تو انتهای این مطلب، قیمت Gifto رو تو آینده پیش بینی خواهیم کرد. امیدواریم که این مقاله براتون مفید باشه و بتونین نهایت استفاده رو ازش ببرین.

پروژه گیفتو Gifto چیست؟

گیفتو(GTO) یه پروتکل غیر متمرکز جهانی هستش که برای هدیه دادن و قدردانی کردن از تولید کننده های محتوا ساخته شده. تو این پروژه هدایای مجازی وجود دارن که با استفاده از قرارداد های هوشمند و فناوری های بلاک چینی ساخته شدن. کاربرای این پلتفرم میتونن با پرداخت هزینه ای، این هدایا رو خریداری کنن و به دیگران بدن. تو این پروژه، امکان مبادله ی هدایا فراهم شده. ارز دیجیتال گیفتو(GTO) چیست؟ GTO بنیانگذار و سازنده ی اصلی پروتکل گیفتو اندی تیان (Andy Tian) هستش. اگه نگاهی به رزومه کاری این فرد بندازیم، متوجه میشیم که هم بنیانگذار و مدیر عامل گروه های نوآوری های آسیا (AIG) است. البته این پروژه توسعه دهنده و برنامه نویس های دیگه ای هم داره که از علاقه مندان و متخصصان فناوری های بلاک چینی و ارز های دیجیتال تشکیل شده.

نتیجه گیری:
در این مقاله، به معرفی پلتفرم گیفتو و ارز دیجیتال اختصاصی آن، یعنی توکن گیفتو (GTO) پرداختیم. پروتکل جهانی هدایای مجازی مبتنی بر بلاکچین گیفتو نه تنها شکاف بین تولیدکنندگان محتوا و مخاطبان را پر کرده، بلکه راهی را نیز برای تأیید و پاداش دادن به تولیدکنندگان محتوا گشوده است. این پلتفرم علاوه بر درآمدزایی از طریق محتوای دیجیتال غیرمتمرکز، باعث ایجاد روابط مدرن میان تولیدکنندگان محتوا و مخاطبان نیز شده است. توکن گیفتو علاوه بر آپ لایو، می‌تواند در پلتفرم‌های بزرگ دیگری همچون فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و یوتیوب نیز استفاده شود. این موضوع باعث شده است که آینده این ارز دیجیتال بسیار روشن ارزیابی شود و بتوان آن را به عنوان یک کاربرد انقلابی از فناوری بلاکچین در حوزه هنر، فرهنگ و خلاقیت آنلاین معرفی کرد.
 

لینک های مفید
بالا