ارز دیجیتال

الگوریتم سندباکس گوگل در سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

1403/02/11 0

همانطور که میبینید در این مقاله قصد داریم تا کمی در مورد یکی از الگوریتم های مهم و اصلی سئو با شما گفتگو کنیم، از آنجایی که اطلاح دارید ما از سئو برای افزایش ترافیک و رتبه سایت خود و بهبود سایر مسائل آن، استفاده میکنیم. سئو نقش مهم و بسزایی در طراحی سایت ما دارد زیرا بدون پایه گذاری سئو سایت شما اصلا معنایی ندارد. بنابراین سئو و الگوریتم های منحصربه فرد آن میتوانند در اعتبار و قدرت سایت ما در موتورهای جستجوی گوگل افزایش داده و باعث جذب کاربرد و جلب توجه آن میگردد. در مقاله به بررسی چیستی و چگونه الگوریتم سندباکس سئو و اینکه چه تاثیر یا کاربردی در سئوی سایت ما دارد صحبت خواهیم کرد. پس باما همراه شوید تا این الگوریتم مهم و اساسی در سئو را به شما معرفی کنیم.

 الگوریتم سندباکس

الگوریتم سندباکس سئو چیست؟

روزانه سایت های زیادی ایجاد میشوند ولی از آن ها فعالیت های خود را به صورت مدت طولانی ادامه نمی دهند. در نتیجه گوگل در ماه‌های نخستین، سایت شما در سندباکس (زمین بازی کودکان) استفاده میکند تا از ادامه فعالیت‌ها و کیفیت محتویات مطمئن شوید. شاید زمانی که در حال گشت و گذار در فضای اینترنت هستید، متوجه این نباشید که در هر دقیقه حدود 280 سایت تازه تولید می‌شود. این عدد نشان می‌دهد که با گذشت زمان، وب سایت‌های زیاد خود را در رقابت در فضای مجازی آماده میکند. میدانِ رقابت مجازی یک داور سرسخت دارد که هدف اصلی‌ آن این است که در هر موقعیتی، موثرترین پاسخ را به کاربران ارائه می‌دهند. این داور همان موتور جستجوی گوگل میباشد. حالا تصور کنید این داور مجازی بخواهد تعداد انبوهی از سایت‌هایی را که با سرعتی سرسام افزایش میابد، رتبه‌بندی کند و بهترین‌ها را در دسترس مخاطب قرار دهد. به نظر شما الگوریتم‌های این موتور جستجو به چه شکلی می‌توانید سایت شما را انتخاب کنند، تنها بر روی سایت‌های کاربرپسند و ارزشمندند امکان پذیر است.

 

علت انتخاب نام الگوریتم سندباکس برای این الگوریتم چیست؟

تصور کنید پدر یا مادر یک کودک 4 ساله دارند و برای تفریح به دریا می‌روند. در این میان، کودک خود را در ساحل دریا رها می‌کنید تا با شن‌ها بازی کند. اما آیا بازی کردن یک بچه در ساحل با موج های خروشان ، کار صحیحی میباشد؟ مطمئناً خیر. چه روش حل امنتری می‌توانید برای بازی‌های فرزند خود فراهم کند؟ بهترین کار این است که او را در یک جعبه شنی بگذارید تا حس کند و احساس بازی در ساحل دریا برای او زنده شود، و در عین حال او را از خطر امن نگه دارید. گوگل هم در دریای پر از بالا و پایینی های اینترنت، شما را به حال خود رها نمی‌کند، بلکه بایستی مدتی را در جعبه شنی مشغول بازی کردن باشید.

 الگوریتم سندباکس

نتیجه گیری:
در این مقاله سعی کردیم تا بهترین و مهم ترین موضوعات را در مورد الگوریتم سندباکس گوگل و ویژگی ها و کاربرد هایی در طراحی سایت و سئو میتوانند بسیار کارساز و مفید باشند صحبت کردیم و گفتیم که این الگوریتم برای بهبود اعتبار و استراتژی های سئویی سایت شما نقش بسیار مهم و بارزی دارد لذا با استفاده از این الگوریتم متنوع میتوانید ساختار سئو سایت خود را بهبود بخشید و به نظر من این یک اصل مهم در مباحث سئو و حتی کلا در طراحی سایت نیز کاربرد دارد.

 

 

لینک های مفید
بالا