ارز دیجیتال

ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟

1402/11/16 0

پاندی ایکس برای بازرگانانی که علاقه‌مند به پذیرش ارز دیجیتال برای کالاها و خدمات خود هستند، و مصرف کنندگان در مناطقی که با کمبود خدمات بانکی مواجه‌اند و ممکن است علاقه‌مند به استفاده از ارز دیجیتال به عنوان گزینه پرداخت باشند، طراحی شده است. احتمالا در مورد پاندی ایکس شنیده‌اید، اما مطمئن نیستید که ارز pundix چیست و از کجا باید شروع کنید؟ جای نگرانی نیست! این راهنما به شما آموزش می‌دهد که پروژه pundiX چیست و شما را آماده می‌کند تا وارد یکی از کاربرپسندترین تجربه‌های تجاری موجود در بازار رمزارزها شوید.

ارز دیجیتال پاندی ایکس (NPXS):

بر اساس آمار روز 14 فروردین 1400 در وب سایت CoinMarketCap، رتبه رمز ارز پاندی ایکس با مارکت کپ 1,567,573,293 میلیارد دلار برابر 69 است. در حال حاضر هر واحد NPXS برابر 0.006598 دلار قیمت دارد. بیشینه قیمت آن حدود سه سال پیش، به مبلغ 0.01562 دلار رقم خورد که در مقایسه با وضعیت حال حاضر 57 درصد بالاتر است. پایین‌تر قیمت مربوط به یک سال پیش با قیمت 0.00007886 دلار می‌شود که در مقایسه با قیمت کنونی 8200 درصد رشد به خود دیده است. در جریان عرضه اولیه سکه (ICO) پاندی ایکس، 35 میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری شد. در جریان این رویداد 35 میلیارد توکن NPXS به فروش رسید. تیم توسعه 15 میلیون و 750 هزار توکن را ذخیره و 1 میلیارد و 750 میلیون عدد آن را بین اولین سرمایه‌گذاران توزیع کرد. مابقی، برای توسعه و بازاریابی نزد پاندی ایکس محفوظ باقی مانده است.NPXS  به عنوان ارز دیجیتال سیستم پاندی ایکس یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 اتریوم به شمار می‌رود، به همین دلیل بخش عمده‌ای از کیف پول‌های ارز دیجیتال از آن پشتیبانی می‌کنند. با توجه به سرعت رشد پروژه Pundi X طی هفته‌های اخیر، رشد قیمت چهار برابری آن در زمانی کوتاه و افزایش تقاضا برای سرمایه‌گذاری و خرید پاندی ایکس روز به روز صرافی‌های بیشتری امکان خرید و فروش NPXS را در پلتفرم میسر می‌کنند.

نتیجه گیری:
در این مقاله ما رمز ارز پاندی ایکس PUNDIX را به شما عزیزان معرفی نمودیم. پاندی ایکس PUNDIX توکن کاربردی اکوسیستم Pundi X است. Pundi X یک پلتفرم بلاکچین است که هدف آن تجاری سازی استفاده از ارزهای دیجیتال است. هدف اصلی Pundi X ارائه یک روش جایگزین برای استفاده از ارزهای دیجیتال در زندگی واقعی است. شما می توانید با استفاده از صرافی های نام برده شده در این مقاله به خرید و فروش رمز ارز پاندی ایکس PUNDIX بپردازید و از کیف پول هایی که نام بردیم برای ذخیره سازی این رمز ارز استفاده نمایید. امیدواریم که اطلاعات کافی را دریافت کرده باشید. در صورت داشتن هرگونه سوال آن را در قسمت نظرات بیان نمایید، تیم زوم ارز در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهد بود.
 

لینک های مفید
بالا