ارز دیجیتال

اسکایپینگ در ارز دیجیتال چیست؟

1403/02/05 0

در جهان امروز، بازار ارزهای دیجیتال به شدت در حال توسعه هستند و هر روز تعداد اشخاص و کاربران به این بازار ملحق می‌شوند. با این حال، برای رسیدن به موفقیت در این زمینه برای سرمایه گذاری و سودآوری، به داشتن استراتژی های قدرتمند و اساسی مانند اسکالپینگ در ارز دیجیتال نیاز دارید.در این مقاله، ما چند نمونه از بهترین استراتژی ترید و معامله گری ارز دیجیتال از جمله اسکایپینگ را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانیم 0با استفاده از آن ها در رمز ارزها به موفقیت برسید. در این مقاله از ترید و معامله گری، شما با نکات و تکنیک‌های کاربردی آشنا می‌شوید تا با بکارگیری آن‌ها، درآمدهای خود را در بازار ارزهای دیجیتال بالا ببرید. استراتژی ترید ارز دیجیتال یک برنامه یا شیوه ای است که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به منظور کسب درآمد بیشتر استفاده می شود. استراتژی ترید باید با توجه به عناوین گوناگون نوع شخصیت، سبک زندگی، میزان سرمایه و تصمیماتی که انتخاب شود. علاوه بر آن باید نقطه ورود و خروج را برای تصمیم گیری مشخص کنید و چند اصل را در نظر بگیرید.

اسکالپینگ

اسکایپینگ چیست؟

اسکالپینگ یا نوسان یاب، یکی از اصلی ترین استراتژی‌های معامله گری در بازار های مالی از جمله ارز دیجیتال میباشد که می‌تواند در بازار ارزهای دیجیتالی هم تاثیرگذار باشد. در این استراتژی، تصمیم‌گیری از حرکات لحظه‌ای قیمت در بازار سود می‌گیرند و با راه اندازی درست آن، می‌توانند سودآوری بالاتری را به دست آورند. استراتژی‌هایی که اسکالپینگ یکی از روش های سودآوری برای معامله گری در بازار ارزهای دیجیتال است و با بکارگیری آن، می‌توان به سودهای بیشتری نیز دست یافت.در نحوه اسکالپینگ، شما با تشخیص نوسانات قیمت معامله گری می‌کنید و هنگام دریافت سود از بازار خارج می‌شوید. هر چند سودآوری در هر خرید و فروش هر پولی کم است، اما با توجه به تعداد بالای چیزهایی که در طی یک روز بسته می‌شوند، مجموع سود بدست آمده خواهد بود. در سرعت، هر چقدر زمان فریم کم تر باشد، خوب است. بیشترین زمانی که باید برای یک چیز در نظر گرفته شود، نباید طولانی تر از یک ساعت باشد.

اسکالپینگ

استراتژی تریدمعکوس چیست؟

معاملات معکوس، یکی از بهترین استراتژی‌های معامله گری ارز دیجیتال است که می‌تواند خیلی سودآور باشد. در این شیوه، تریدر ها با بکارگیری از ابزارهای اصلی و بررسی الگوهای گوناگون، روند قیمت را پیش‌بینی می‌کنند و بطور سریع وارد خرید و فروش می‌شوند. برای نمونه، اگر حرکت قیمت بیت کوین در یک بازه زمانی بالارونده باشد، تریدر ها در شیوه معاملات معکوس نوسان را نزولی پیشبینی کرده و وارد معامله می‌شوند. بعضی از اشخاص نیز با پیش‌بینی بیشترین و کمترین قیمت ارزهای دیجیتال،خرید و فروش خود را مدیریت کرده و سود خوبی کسب می کنند.

اسکالپینگ

سخن آخر:
در این مقاله سعی کردیم تا به نوعی از عوامل و ضرورت های مهم در ارز دیجیتال و اسکایپینگ به شما اطلاعات مناسب و خوبی را ارائه دهیم تا کمی با این روش ها آشنا شوید و فهمیدیم که با استفاده از این روش میتوان روند بازار را تشخیص داد و به عواملی چون ترید معکوس نیز اشاره کردیم و گفتیم که توسط این استراتژی روند نوسانات بازار را به گونه معکوس پیش بینی میکنند که آن هم یک سری مزایا و معایب خودش را دارد. همچنین وقتی که قیمت به یک مرتبه مقاومت می رسد، تریدرها شفارشات و تقاضای فروش خود را باز می‌کنند. با آشنایی پایه های بازار و اهمیت به مراتب حمایت و مقاومت، پیش بینی روند قیمت برای شما به آسانی دربر می گیرد. در نتیجه، شناخت با این عوامل برای شما بسیار سودمند خواهد بود.
 

 

 

لینک های مفید
بالا