ارز دیجیتال

کیف پول تتر چیست؟

1402/01/29 0

این روزها استفاده از کیف پول های ارز دیجیتال برای نگهداری رمز ارز ها بسیار مرسوم است . انواع و اقسام کیف پول های سخت افزاری ، نرم افزاری ، آنلاین ، کاغذی و الکترونیکی وجود دارد. در این مقاله بهترین کیف پول برای تتر یا یو اس دی تی را میشناسیم و با ویژگی های آنها آشنا می شویم. هر یک از این کیف پول ها مزایا و معایب منحصر به فردی دارند. بنا به شرایط هر کس ، ممکن است بهترین کیف پول رایگان برای نگهداری تتر یا دلار دیجیتال(USDT) متفاوت باشد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کیف پول تتر چیست؟

تتر را می‌توان به دلار دیجیتالی تشبیه کرد. در اینجا به جای نگهداری اسکناس در کیف پول فیزیکی جیبی خود، دارایی‌تان را داخل یک والت مجازی نگهداری خواهید کرد. این والت در قالب یک اپلیکیشن موبایل، دسکتاپ یا تحت وب به منظور دریافت و پرداخت در هر زمان قابل استفاده است. گفتنی است نوع دیگری از بهترین کیف پول های تتر سخت افزاری بوده و توسط تریدرهای حرفه‌ای، برای افزایش امنیت، مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حالت عادی انتظار ما از والت های تتر دریافت، نگهداری و ارسال ارز دیجیتال Tether به آدرس سایر کیف پول ها است. البته در فهرست ما، مواردی با یک سری قابلیت‌های اضافی نیز وجود دارند. به عنوان نمونه‌ای از امکانات اضافی بهترین والت‌ های USDT باید به تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر، امکان استکینگ و حتی تبدیل دارایی به ارز رایج مورد استفاده در کشور محل زندگی اشاره کرد. همچنین کیف پول های USDT به شما اجازه می‌دهند تا در هر زمان قیمت تتر را به صورت لحظه ای چک کنید.

انوع کیف پول تتر :

3 نوع کیف بلاک چین وجود دارد. کیف پول های داغ یا تحت وب، کیف پول های گرم و کیف پول های سرد، که هر کدام از آن ها نقاط مثبت و منفی دارند. کیف پول های داغ یا تحت وب همیشه به اینترنت متصل می باشند، و آن ها را به اهداف آسانی برای حملات سایبری تبدیل می کند. با این حال دسترسی به آن ها با اتصال اینترنت آسان است. کیف پول های گرم به اینترنت متصل می شوند اما بیشتر وجوه را به صورت سرد نگه می دارند تا امنیت را حفظ نمایند. کیف پول های سرد دستگاه های سخت افزاری هستند که ارزهای دیجیتال را از هر گونه اتصال اینترنتی دور نگه می دارد تا این که قرار گرفتن در عرض تهدیدات سایبری را کاهش دهند.

مزایای کیف پول Tether :

•    Tether Wallet کیف پول رسمی USDT بشمار می‌آید
•    با طراحی و ارائه رابط کاربری آسان؛ این کیف پول بسیار مناسب کاربران مبتدی است.
•    ارائه ویژگی‌های امنیتی مناسب مانند 2FA
•    کانال اصلی برای تبدیل USDT به دلار آمریکا و بالعکس

معایب کیف پول Tether :

•    این کیف پول یک مرتبه و در سال 2017 هک شده است. این امر سبب طرح سوالات بسیاری در خصوص ویژگی‌های امنیتی کیف پول تتر شد.
•    کیف پول Tether تنها از تتر پشتیبانی کرده و کاربران نمی‌توانند سایر دارایی‌های رمزنگاری شده خود را در آن ذخیره کنند.
•    کاربران این کیف پول نمی‌توانند از تتر به طور مستقیم برای خرید کالا و خدمات استفاده کرد.

نتیجه گیری :
با توجه به وجود تتر روی شبکه‌های مختلف مخصوصا پرطرفدارترین‌ها، کیف پول های زیادی از تتر پشتیبانی می‌کنند، به همین دلیل انتخاب بهترین گزینه کمی دشوار است. در این مقاله ابتدا سعی کردیم انواع کیف پول های تتر را معرفی و مهمترین معیارها به منظور انتخاب یک گزینه را بررسی کنیم. در ادامه فهرستی از بهترین کیف پول های USDT از هر دو نوع نرم افزاری و سخت افزاری ارائه کردیم.


 

لینک های مفید
بالا