ارز دیجیتال

الگوریتم EMD در سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

1403/02/18 0

در این مقاله قصد داریم شما را با الگوریتم EMD در سئو آشنا کنیم. درحالت کلی آن دسته از استراتژی ها یا بهتر بگوییم راه حل هایی که در طراحی و پیاده سازی یک پروژه سئو صورت می گیرد، الگوریتم نام دارد. امروز در این مقاله میخواهیم درباره اینکه الگوریتم EMD چیست و چه نقشی در طراحی سئو دارد، صحبت کنیم. لطفا مارا تا پایان این مقاله دنبال کنید تا اطلاعات مورد نظر را که میخواهید به شما انتقال دهیم. الگوریتم EMD گوگل یک اصل برای تشخیص میزان اعتبار صفحات وب سایت در مرورگر بود و گوگل به صاحبان سایت اجازه می داد که الگوریتم کافئین خود را بررسی و برای بهبود و توسعه آن اقدام لازم را انجام دهند. با توسعه پیج رتبه رتبه سایت نیز در گوگل به مراتب بالاتر راه پیدا کرد. از علل حذف الگوریتم EMD به‌عنوان شاخص تعیین کننده اعتبار صفحات محتویات نوشته شده میباشد. در سایت moz در چند مقاله علت این حذف را مانعی برای سوء استفاده مخاطبان از این الگوریتم برای رتبه‌بندی سایت‌ها معرفی کرده است.

الگوریتم emd

الگوریتم کافئین چیست؟

در واقعیت الگوریتم EMD یک سیستم ایندکس و کراول تازه بود، نه یک آپدیت الگوریتمی. کافئین گوگل، سیستم ایندکس‌ محتواها با سرعت و بازدهی بهبود یافته میباشد. که به ربات‌های خزنده این امکان را میدهد تا با سرعت بالایی بین صفحات و محتواهای جدید سایت‌ها بخزند و آن‌ها را در نتایج جستجو گوگل نمایش دهند. گوگل برای نخستین بار این الگوریتم را در آگوست ۲۰۰۹ به‌صورت آزمایشی معرفی کرد و از تمام وب‌مسترها و کارشناسان سئو خواست تا نتیجه عملکرد کراول‌ و ایندکس‌ سایت‌ها را با این الگوریتم بررسی کنند. در پایان، در ژوئن ۲۰۱۰ این سیستم برای ایندکس سریع صفحات و محتوای سایت‌ها راه‌اندازی شد. در حقیقت، این الگوریتم به‌روزرسانی تازه از الگوریتم‌‌های قبلی نمیباشد و سیستم جدیدی از ایندکس سایت‌ها و افزودن صفحات به SERP و رتبه‌بندی آن‌ها در نتایج مرتبط موتور جست‌وجوی گوگل را ارائه می‌دهد. بنابراین، ربات‌های خزنده گوگل با سرعت و کارایی خوبی در هر زمان می‌توانند از صفحات سایت‌ها بازدید کرده و محتواهای آن‌ها را تحلیل و اطلاعات زیادی ذخیره کنند.

 

چرا الگوریتم EMD توسط گوگل راه اندازی شد؟

EMDبه‌روزرسانی الگوریتم نبود و گوگل این تغییر را برای رتبه‌بندی مناسب سایت‌ها عرضه نکرده است. در واقع، الگوریتم EMD بازسازی تازه از مجموعه ایندکس گوگل را پوشش می‌دهد که بازدهی و سرعت آن را تا حد بسیاری افزایش می‌دهد. برای درک این مسئله تنها باید به فضای وب در حال تغییر نگاهی بیندازید.

 الگوریتم EMD

نتیجه گیری:
در این مقاله سعی کردیم تا شما را با برخی از اصولی که به سئو و الگوریتم EMD می شود آشنا کنیم تا شما بتوانید استفاده ممکن را از این مقاله و موضوعی که به آن اشاره دارد را ببرید، توجه داشته باشید بکارگیری این اصول در طراحی سئو سایت نقش مهم و موثری را در پی دارد اگر شما این عناوین در هیته استراتژی سئو خود قرار دهید میتوانید نتایج خوب و مناسبی را از این مسائل کسب کنید لذا اگر این موارد را در هیته کار خود قرار ندهید ممکن از با مشکلاتی از قبیل بهینه سازی موتور های جستجو، میزان اعتبار سایت موردنظر، رتبه سایت و مواردی از این قبیل مواجه شوید. اما در صورتی که با این موارد آشنا باشید بدون شک در هر پروژه از کارتان نتایج موفقیت آمیزی را کسب خواهید کرد لذا باید سطح دانشتان را در این زمینه افزایش دهید تا شاهد یک موفقیت غیر منتظره باشید.

 

لینک های مفید
بالا