ارز دیجیتال

کیف پول مای اتر ولت تتر چیست؟

1403/02/13 0

در سال های گذشته، یکی از مشکلات ارز های دیجیتال در جهان و هم در کشور خودمان که محبوبیت زیادی داشتند، نوسان بالای قیمت آنها است. در این مقاله در رابطه با کیف پول مای اتر ولت تتر صحبت خواهیم کرد و به ویژگی های آن خواهیم پرداخت. قیمت یک ارز دیجیتال چندین درصد کاهش یا افزایش یابد. کیف پول های ارز دیجیتال تتر با ویژگی های خاصی که از دیگر کیف پول های ارز های دیجیتال متمایز است، در سعی برای رفع این مشکل است. در ادامه توضیح خواهیم داد که کیف پول های تتر با هدف رفع این مشکل ارز دیجیتال چگونه توانسته با ارائه راهکار هوشمندانه ای همواره امنیت خود را نسبت به کلاهبرداران دنیای دیجیتال قوی نگه دارد. در این مقاله در رابطه با مزایا و معایب استفاده از کیف پول های تتر صحبت خواهیم کرد و اینکه شما کاربران ایرانی چگونه می توانید این کیف پول ها را به آسانی استفاده کنید.

 کیف پول مای اتر ولت

معرفی کیف پول مای اتر ولت

مای اتر ولت که مخفف آن (MEW) می باشد، یک کیف پول مجانی، منبع باز، سمت کلاینت و گرم میباشد که به شما امکان می دهد با بلاک چین اتریوم تعامل داشته باشید. و در این زمان، شما کنترل کامل ابزارهای شخصی خود و در نتیجه وجوه خود را در اختیار دارید؛ همچنین تحت هیچ عنوانی ابزارهای شخصی شما در سرورهای این کیف پول ذخیره نمی شود. کیف پول مای اتر ولت دارای رابط مبتنی بر وب و همچنین یک نسخه قابل اضافه Chrome میباشد، ولی توصیه ما این است که ترجیحاً از نسخه مبتنی بر وب آن استفاده نمایید، زیرا با بکارگیری رابط کاربری نسخه وب می توانید به طور مستقیم یا به وسیله کیف پول های سخت افزاری مثل Ledger Nano S ،Trezor و… اتریوم یا دیگر توکن ها را به آسانی مدیریت کنید. اما توجه کنید که چنانچه تصمیم به مدیریت، خرید یا فروش بیت کوین را دارید باید از دیگر کیف پول های موجود در بازار استفاده کنید.

 

امنیت کیف پول مای اتر ولت

مهم ترین مزایای کیف پول مای اتر ولت این است که به هیچ وجه ابزار شخصی مخاطبان خود را ذخیره نمی کند و این ابزارها تنها بر روی کامپیوتر خود شما ذخیره می شود و تنها شخصی که به این ابزارها و سرمایه شما دسترسی خواهد داشت، خودتان میباشید. از آنجا که آدرس اتریوم یک رشته ۴۲ کارکتری است، می توانیم اطمینان داشته باشیم که هیچ گاه دو آدرس مشابه درست نخواهند بود. فرض کنید که اگر در هر ثانیه یک آدرس اتریوم جدید در کیف پول مای اتر ولت ایجاد شود، آن گاه بیشتر از ۱۳ میلیارد سال زمان می برد تا تمامی آدرس ها به اتمام برسند. احتمالا درک بزرگی این عدد برای شما سخت باشد، بنابراین برای درک بهتر آن فقط کافیست تعداد کل دانه های شن بر روی کره زمین را ۱۳۹ بار در خودش ضرب کنیم، تا به این عدد برسیم.

 کیف پول مای اتر ولت

سخن پایانی:
در این مقاله به کیف پول مای اتر ولت اشاره کردیم و به ویژگی های آن پرداختیم. از سوی دیگر با موضوعی صحبت کردیم و گفتیم اگر نمودار قیمت تتر را در صرافی ها بررسی و قیمت آنلاین تتر را مشاهده کنیم در میابیم که همیشه قیمت آن دقیقا برابر با یک دلار نیست در حقیقت بازه قیمت تتر در حدود یک دلار در حال نوسان است و امکان دارد چند سنت بالاتر یا پایین تر باشد. اما چرا این اتفاق رخ میدهد؟ شایعات زیادی در پیرامون تتر وجود دارد. عده ای بر این باور اند که تتر یک ارز کلاه برداری است و شرکت عرضه کننده آن به اندازه کافی برای تتر های موجود، دلار ندارد.        

 

 
 

 

 

لینک های مفید
بالا