ارز دیجیتال

الگوریتم دزدان دریایی در سئو چیست؟

1403/02/09 0

درا ین مقاله قصد داریم در مورد یکی از الگوریتم های سئو صحبت کنیم. در حال کلی سئو به مجموعه اقداماتی گفته میشود که شما با استفاده و بکارگیری از الگوها و استراتژی های مختلف رتبه و اعتبار سایت خود را به وسیله آنها ارتقاع یا افزایش می دهید. سئو یک اصل و اولویت معم در طراحی سایت به شمار میرود شما باید آنرا در هیته کار خود به عنوان یک سرلوحه قرار دهید لذا شما با ساختار سئویی خود میتوانید ترافیک و بازدیدکنندگان وب سایت خود را افزایش دهید و این یک کار مهم به شمار میرود. اما در این مقاله به گفتگو درباره الگوریتم دزدان دریایی در سئو خواهیم پرداخت. اگر مایلید تا اطلاعات مفید و مهمی درباره این الگو بدست آورید، پس تا پایان این مقاله مارا دنبال کنید تا شما هم به نتیجه موردنظر خود برسید.

الگوریتم دزدان دریایی

الگوریتم دزدان دریایی سئو چیست؟

سال‌هاست که گوگل برای ارائه الگوریتم‌های مختلفی را دنبال میکند که هر یک از آن‌ها برعهده دارند نتایج جستجو را بهبود دهند و وب سایت‌هایی را در معرض نمایش مخاطبان خود قرار دهند که دارای استعداد و پاسخ دهی هستند. در این میان الگوریتم‌هایی نیز هستند که کار آنها را دارند با سایت‌های اسپم و مدیران آن‌هاست که در جستجوی شیوه های میانبر و واسطه فریب مخاطبان و ربات‌های گوگل رتبه‌های بزرگ از آن‌ها می باشند. از جمله این الگوریتم‌های گوگل که برای مقابله با سایت‌ها در نظر گرفته شده الگوریتم دزدان دریایی میباشد. در این قسمت قرار است به صورت مستقیم در مورد اجرای الگوریتم دزد دریایی و وظایفی که بر دوش آن‌ها بپردازیم.

 

دلیل نامگذاری الگوریتم دزددریایی چیست؟

یکی از سوالاتی که ممکن است در این مقاله مبتدی برای شما پیش آید این است که چرا گوگل نام دزد دریایی را برای این الگوریتمش رگزیده است؟ علت آن به حد زیادی معلوم است. شباهت رفتاری زیاد بین سارقان اینترنتی و دزدان دریایی وجود دارد. هر دو این سارقان در سعی میکنند تا بدون زحمت به سراغ دست‌آرنج سایرین بروند و نتایج روزها و ماه‌ها تلاش و کوشش را انجام دهند. با توجه به این شباهت است که گوگل تصمیم گرفت نام دزد دریایی را برای این الگوریتم خود در نظر داشته باشد.
چه سایت هایی توسط الگوریتم دزد دریایی جریمه می شوند؟
کل وب‌سایت‌هایی که تازه‌ای برای فرد بدون هدف و تنها هدف آن‌ها کپی‌برداری و کشف داده های دیگر سایت‌هایی میباشد که به صورت حرفه‌ای فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند و محتوای آنها را ایجاد می‌کنند، می‌توانند تحت نفوذ الگوریتم دزدان دریایی قرار گیرند.

الگوریتم دزدان دریایی

نتیجه گیری:
در این مقاله همانطور که اشاره کردیم الگوریتم دزدان دریایی از الگوها و ویژگی های مهمی برخوردار است و شما با آشنایی با این موارید میتوانید تجربیات خوبی را در زمینه سئو بدست آورید و همچنین با بکارگیری یک سری اصول در سئو درک بیشتری از این عوامل و الگوریتم دزدان دریایی خواهید داشت. علاوه بر آن با یک سری از دلایل که سبب نامگذاری آن به این اصلاح شد صحبت کردیم و علل مختلفی را درباره آن توضیح دادیم.

 

لینک های مفید
بالا