ارز دیجیتال

چرا باید سایت داشته باشیم؟

1401/12/22 0

چرا باید سایت داشته باشیم؟ سوالی است که قبل از طراحی سایت از خودتان می‌پرسید. دلیل طراحی سایت چیست؟ چرا سایت می‌تواند باعث رونق کسب و کار شود؟ تا به حال شده یک روز خود را بدون گشتن در سایت های خبری یا سایت های مورد علاقتان و یا حتی بدون خرید کردن از سایتی بگذرانید؟ یکی از روش های بازاریابی و یا تبلیغ کسب و کارها طراحی یک وبسایت است. طراحی یک وبسایت می‌تواند کمک فراوانی به شما در زمینه دیجیتال مارکتینگ کند. توجه داشته باشیم که امروزه اینترنت مانند یک دفترچه تلفن عمل می‌کند و همه ما برای پیدا کردن یکسری اطلاعات دائما در آن به دنبال جدید ترین ها می‌گردیم.

چرا باید سایت داشته باشیم؟

در دنیای مدرن وب سایت ها تنها ابزار بازاریابی هستند. وب سایت ها امروز برابر هستند با کسب و کارهای سنتی و فیزیکی با بیش از 3 میلیارد کاربر در سراسر جهان. برای مثال وقتی می خواهید درباره یک شرکت اطلاعات بیشتری بدست بیاوریم در موتور جستجو گر گوگل آن را جستجو کرده و در نهایت به یک وب سایت متصل خواهید شد. همچنین برای محصولات و سایر خدمات از کتاب گرفته تا قطعات خودرو و یا حتی دارو این فرآیند هر روزه توسط میلیون ها کاربر تکرار می شود. امروزه دیگر وب سایت یک ابزار تجمّلی برای کسب و کار نیست. بلکه امروز وب سایت گاه از یک مرکز خرید قدرتمند تر و شلوغ تر است. دیگر با مشکلات زندگی پر سرعت امروزه پاساژ گردی ها هم جای خود را به وب گردی داده اند. و کسب و کار ها برای بر قرار کردن ارتباط دیگر به سراغ آگهی های روزنامه نمی روند بلکه بسوی موتور های جستجوی اینترنت مانند گوگل هدایت شده اند برای راحتی و سرعت بیشتر و جذابیت! این مقاله مقدمه ایی است بر اهمیت داشتن وب سایت در هر سایز و برای هر نوع کسب و کار.

مزایای داشتن سایت :

•    کسب اعتبار و برندسازی
داشتن وب سایت یک راه عالی برای معرفی کسب و کار شماست. طراحی سایت به شما این فرصت رو میده تا خودتون رو به طور کامل معرفی کنید و درباره خدمات و مزایای کارتون به مخاطبان بگید. اغراق نیست اگر بگیم که داشتن یک وب سایت، باعث افزایش اعتبار کسب و کار شما میشه و به کمک اون، مخاطبان راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند. البته، حتی اگر شما یک کسب و کار هم نداشته باشید، باز این شانس برای معرفی ارزشمنده. چرا که باعث مطرح شدن و معرفی شما میشه.

•    در دسترس بودن ۲۴ ساعته
حتما میدونید که یکی از مهم‌ترین و پرهزینه‌ترین مسائل یک کسب و کار، پشتیبانی کردنشه. اگر شما پشتیبانی خوبی به مشتریانتون ارائه ندید، متوجه میشید که بعد از چندوقت، از دستشون میدید. داشتن یک سایت به شما این امکان رو میده که بتونید به صورت شبانه‌روزی، پیام‌های مخاطبانتون رو دریافت کنید و حتی پاسختون رو به صورت آنلاین براشون آن‌ها ارسال کنید.

•    جذب مشتریان جدید
داشتن سایت یه فرصت عالیه که بتونید ارتباطاتتون رو گسترش بدید. در واقع وقتی شما یک سایت دارید، مشتریان و همکارانتون راحت‌تر شما رو پیدا می‌کنند و در نتیجه شانس ایجاد روابط تجاری جدید، به وجود میاد. البته اگر هم شما صاحب کسب و کار نیستید و صرفا در حال طراحی یک سایت شخصی هستید، باز هم باید فرصت ایجاد روابط جدید رو غنیمت بشمارید.

نتیجه گیری :
اگر کسب و کاری دارید که می‌ خواهید آن را توسعه دهید یا اگر ابتدای راه هستید و می‌ خواهید مسیر خود را به درستی و با اطمینان شروع کنید، در هر دو صورت طراحی سایت برای کسب و کار شما گامی مهم به حساب می‌آید که مسیر موفقیت را برای شما روشن‌ تر خواهد کرد. در این محتوا به شما گفتیم که چرا باید سایت بزنیم و هدف از داشتن وب سایت چیست؟ بنابراین اگر می خواهید در کارتان پیشرفت کنید هم اکنون دست به کار شوید و با کمک افراد متخصص در زمینه طراحی سایت، حضور در فضای آنلاین و همچنین مسیر موفقیت خود را هموار کنید.


 

لینک های مفید
بالا