ارز دیجیتال

چگونه یک طراح سایت موفق شویم

1403/03/07 0

طراح وب در تقاطع منحصر به فرد هنر و فناوری زندگی می کنند. توجه به زیبایی شناسی به اندازه دانش زبان های برنامه نویسی و طراحی سایت اهمیت دارد. همه اینها، در زمینه ای که انتظار می رود تا سال 20311 شاهد رشد 23 درصدی شغل باشیم. دنیای طراحی وب لحظه به لحظه در حال تغییر است. گرایش هایی مانند هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و وب سایت های مبتنی بر حرکت در حال تغییر روش مصرف آنلاین ما هستند. طراحان وب موفق از این روندها جلوتر می مانند. آنها وب سایت های زیبا و کاربردی می سازند که برای برآورده کردن اهداف تجاری و انتظارات مخاطبان طراحی شده اند. برای رسیدن به آنجا، به مهارت های فنی نیاز دارید. اما بدون مهارت های نرم، نمی توانید موفق شوید. در ادامه بخوانید تا دریابید که چگونه اثر انگشت برای موفقیت می تواند به شما کمک کند مهارت های نرم ضروری را که برای پیشرفت به آن نیاز دارید، توسعه دهید.

طراحان وب چه کار هایی را انجام میدهند؟

طراح وب، حضور آنلاین مشاغل و افراد را طرح‌بندی و طراحی می‌کنند. آنها تئوری طراحی و تحقیقات تجربه کاربر را با چشم خود برای زیبایی ترکیب می کنند. وظایف معمولی عبارتند از:
•    فریم‌های اصلی، صفحات نمونه و مدل‌هایی را برای بررسی مشتری و آزمایش کاربر ایجاد کنید.
•    از تئوری رنگ برای ایجاد جلوه های بصری جذاب استفاده کنید.
•    طراحی های ناوبری و رابط کاربری ایجاد کنید که منجر به یک تجربه کاربری تمیز و بصری می شود.
•    وب سایت هماهنگی به روز می شود تا با روندهای اخیر و ترجیحات مخاطبان مطابقت داشته باشد.
•    برای ایجاد صفحات با کارایی بالا با کپی رایترها و طراحان گرافیک همکاری کنید.
•    تحقیقات سئو را به وب سایت های بهینه شده برای جستجو و صفحات فردی ترجمه کنید.

برای انجام این وظایف به پلتفرم های مناسب نیاز دارید. ابزارهای ضروری طراحی وب عبارتند از:

•    پلتفرم های CMS مانند وردپرس.
•    نرم افزارهای طراحی گرافیک مانند Adobe Photoshop و Illustrator.
•    برنامه های کدنویسی وب مانند Adobe Dreamweaver و Google Web Designer.
•    ابزارهای نمونه سازی مانند Figma، InVision و Adobe XD.
هر سازمانی به یک وب سایت نیاز دارد. با گسترش سازمان ها نیز به افراد متخصص و طراح وب نیاز دارند. آنها ممکن است طراحان داخلی را استخدام کنند یا با یک آژانس کار کنند. در نتیجه، می توانید هم در بخش های بازاریابی فردی و هم در آژانس های بازاریابی مختلف کار پیدا کنید. شما همچنین می توانید به عنوان یک طراح وب آزاد در بخش های دولتی یا خصوصی کار کنید.

همکاری و مهارت های طراحان وب

در این حرفه، شما هرگز تنها نیستید. حتی در طراحی وب آزاد، شما دائماً با دیگرانی که برای تکمیل پروژه مشابه کار می کنند در تعامل خواهید بود. اعضای بالقوه تیم توسعه عبارتند از:
•    توسعه دهندگان وب، که کد را در پشت وب سایت می نویسند.
•    طراحان گرافیک، که تصاویر فردی را طراحی می کنند که در طرح وب سایت قرار می گیرد.
•    کپی رایترها که متن و متن را در هر صفحه می نویسند.
•    کارشناسان تجربه کاربر، که ترجیحات کاربر را که طراحی را مشخص می کند، تحقیق می کنند.
در تیم های کوچکتر، ممکن است بیش از یک نقش را بر عهده بگیرید. به عنوان مثال، طراحی تجربه کاربر، طراحی وب را که مستقیماً با تحقیقات UX مرتبط است، توصیف می کند. اما همچنان باید با دیگران، از جمله مدیران حساب و مشتریان فعلی و آینده، تعامل داشته باشید. توانایی تقسیم مسئولیت و پذیرش احساس تعلق حیاتی است.

نتیجه گیری

ما در الین مقاله در مورد اینکه چگونه یک طراح وب موفق شوید بحث کردیم. طراحی و توسعه وب یکی از زمینه هایی است که به سرعت در حال رشد در ایالات متحده است. تا سال 2031، اداره آمار کار ایالات متحده انتظار رشد شغلی 23 درصدی را دارد. این تقاضا به سایر اقتصادها نیز گسترش می یابد. هند، آلمان، استرالیا، کانادا و بریتانیا همگی از جمله کشورهایی هستند که انتظار افزایش تقاضا در دهه آینده را دارند. به خاطر داشته باشید که طراحی وب یک نقش قابل اجرا در سطح جهانی نیز هست. وب سایت ها در سراسر جهان از همان روندها و بهترین شیوه ها پیروی می کنند. به عنوان یک فریلنسر، می‌توانید مشتریانی را در سرتاسر جهان بدون ترک کشور خود پیدا کنید.
 

لینک های مفید
بالا