ارز دیجیتال

آیا میتوان تتر را اسخراج کرد؟

1402/09/06 0

ماینینگ ارز دیجیتال فرایندی کلیدی در دنیای کریپتوکارنسی‌هاست. این فرایند به معامله‌گران و ماینرها امکان می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را تولید و تأیید کنند؛ اما آیا استخراج تتر با ماینر امکان‌پذیر است؟ بهترین ماینر استخراج تتر کدام است؟ دنیای ارزهای دیجیتال با گسترش روزافزون فناوری بلاک چین و کریپتوکارنسی‌ها به اکوسیستمی پویا و پر از ارزش تبدیل شده است؛ بنابراین، بسیاری از افراد سعی می‌کنند با یادگیری فرایند ماینینگ و استخراج آن‌ها، به درآمد قابل‌توجهی دست یابند. دراین‌بین، از جمله ارزهایی که در این اکوسیستم برجسته هستند، ارز دیجیتال تتر (USDT) است که به‌عنوان یک استیبل کوین با ارزش ثابت و رابطه مستقیم با ارزهای ملی مانند دلار آمریکا، توجه بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به خود جلب کرده است. اما آیا امکان استخراج تتر وجود دارد؟ این سؤالی است که اغلب افراد و معامله‌گران در دنیای کریپتو در سر می‌پرورانند. در این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و توضیح خواهیم داد که آیا استخراج تتر در واقعیت امکان‌پذیر است یا خیر.

معرفی تتر:

تتر (Tether) با واحد اختصاری USDT یکی از استیبل کوین‌های معروف است. هر تتر معادل با یک دلار آمریکا ارزش‌گذاری می‌شود به همین دلیل قیمت تتر ثابت است و از نوسانات بازار در امان است. تتر برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ به بازار معرفی شد. USDT در مدت زمان اندکی توانست پیشرفت خوبی داشته باشد و مراحل ترقی را طی کند.  ارز دیجیتال تتر ابتدا روی پلتفرمی به نام اُمنی (Omni) ارائه شد که در واقع همان بلاکچین بیت کوین است. اما همین ایده باعث شده بود که تمام مشکلات بلاکچین بیت کوین مانند کند بودن تراکنش‌ها در شبکه تتر نیز وجود داشته باشد. به همین دلیل مدتی پس از انتشار تتر، تیم توسعه‌دهنده آن تصمیم گرفتند تا تتر به‌ صورت توکن ERC-20 روی شبکه اتریوم عرضه شود. همین موضوع باعث شد تا از تتر استقبال بیشتری شود. از مهم‌‌ترین مزایای پیاده سازی تتر روی بلاکچین اتریوم، می‌توان به کاهش کارمزدها و افزایش سرعت تراکنش‌ها اشاره کرد. پس از این رویداد تتر، روی بلاکچین‌های ترون و ایاس نیز عرضه شد. در حال حاضر، ارز دیجیتال تتر بر روی بلاکچین‌های مختلفی نظیر آوالانچ، Algorand، پالیگان، پالیگان، ترون، سولانا و SLP قابل دسترسی است.

استخراج تتر

چگونه تتر استخراج کنیم؟

استخراج تتر یکی از بحث‌های پر چالشی است که بین کاربران کریپتو مطرح می‌شود. برخی از ارزهایی که در بازار کریپتو وجود دارند از قابلیت استخراج پشتیبانی می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که کاربران با خرید دستگاه‌های ماینر شروع به استخراج ارز مورد نظر خود کرده و درآمد بسیار خوبی به دست آورند. اما استیبل کوین تتر از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کند و نمی‌توان آن را استخراج کرد. برای خرید و فروش تتر از خدمات صرافی ایرانیکارت استفاده کنید. شما به جای استخراج تتر می‌توانید سایر ارزها را استخراج کرده و آن‌ها را تبدیل به تتر کنید. این کار باعث می‌شود که ارزش دارایی شما از نوسانات بازار کریپتو در امان بماند. همچنین با این کار هر زمان که بخواهید، می‌توانید دارایی‌های خود را نقد نمایید. به جای استخراج ارز دیجیتال تتر می‌توانید از سایت‌هایی که تتر رایگان جایزه می‌دهند استفاده کنید.

آیا استخراج تتر واقعیت دارد؟

تتر به‌عنوان بزرگ‌ترین و بهترین استیل کوین موجود در بازار ارز دیجیتال شناخته می‌شود. پشتوانه این ارز، دلار آمریکا است و قیمت آن برابر با یک دلار خواهد بود. بهره‌مندی از این ویژگی در کنار نوسان قیمت دلار در کشورمان ایران سبب شده است که افراد زیادی به استخراج تتر علاقه‌مند شوند. سایر ارزهای موجود در بازار کریپتو دارای نوسان قیمتی بالایی هستند و سرمایه‌گذاری روی آن‌ها ریسک زیادی دارد. اما استخراج تتر می‌تواند یک منبع درآمدی خوب برای افراد باشد. اما باید توجه داشته باشید که طبق وایت پیپر تتر، استخراج ارز دیجیتال تتر از طریق دستگاه ماینر امکان‌پذیر نیست. در واقع استیبل کوین‌ها با این هدف به وجود آمده‌اند که از نوسانات قیمتی جلوگیری کنند. پس اگر امکان ماین کردن آن‌ها وجود داشته باشد این هدف از بین می‌رود. البته نباید دلسرد شوید چرا که برای به دست آوردن تتر راه‌های مختلفی وجود دارد، در ادامه مقاله روش‌های جایگزین استخراج ارز تتر را به شما معرفی خواهیم کرد.

نتیجه گیری:
از آنجایی که تتر استیبل کوین است و ارزش آن همواره معادل ۱ دلار آمریکاست، به هیچ عنوان نمی‌توان آن را استخراج کرد و تنها با خرید تتر یا شرکت در پروژه‌های مختلف می‌توان تتر کسب کرد. بدیهی است که با استناد به این موضوع، می‌توان گفت که هیچ دستگاهی تحت عنوان ماینر استخراج تتر نیز وجود ندارد. کلاهبرداران گاهی از عدم آگاهی کاربران نسبت به این موضوع سواستفاده کرده و با روش‌های ناجوانمردانه دارایی‌های کاربران را از آن خود می‌کنند.
 

لینک های مفید
بالا