ارز دیجیتال

چگونه خرید و فروش تتر را شروع کنیم؟

1403/02/04 0

در این مقاله قصد داریم ضمن پاسخ به تمامی این سؤالات، درباره روش‌های مرسوم خرید و فوش ارز دیجیتال تتر صحبت کنیم. بنابراین اگر افرادی هستند که هنوز از تتر آشنایی ندارند  یا کسانی که با این رمزار آشنایی دارند، ولی در حال حاضر با شیوه های خرید و فروش آن از داخل ایران مسلط نمی باشند، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا به تمامی سوالاتی که در مورد ارز دیجیتال تتر میتوان پرسید، به شما پاسخ بدهیم. تتر به عنوان دلار دیجیتالی از آن گروه رمزارزهایی است که حتی اگر بخواهید خرید دیگر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را داشته باشید نباید با شیوه خرید آن نا آشنا باشید. تتر دلار مجازی است و بالاخره روزی خواهد رسید که به آن نیاز پیدا کنید و این ارز یک به یک مسئله ضروری در زندگی ما تبدیل شود. این ارز دیجیتال موثرترین ابزار برای پرداخت هزینه‌های خارج کشور و حتی داخل کشور است که با کارمزد کم و سرعت پردازش بالا، تجربه خاصی را را برای شما رقم می‌زند.

تتر

رمز ارز تتر چیست؟

تتر(Tether) با نام اختصاری USDT، یک رمزارز دیجیتال ثابت یا به نوعی دیگر استیبل کوین (Stablecoin) به شمار میرود. اگر بخواهیم به صورت کلی، تعریفی در مورد استیبل کوین داشته باشیم، باید بگویم که استیبل کوین‌ها نسل از رمزارزهای دیجیتال به شمار میروند. ارزش این کوین ها به ارزش طلا، دلار و دیگر موارد گران قیمت در جهان حقیقی دارد. از این طرف، سرمایه گذار یا معامله گری بر این استیبل کوین ها و شیوه خرید و فروش تتر، سرمایه گذاران و معامله گران را از نوسانات قیمت ارز دیجیتال محفوظ نگه میدارد. بعلاوه، سرمایه گذاران یا تردر ها نیز دیگر نمی ‌توانند به وسیله نوسانات قیمت تتر یا ارز دیجیتال دیگری، آرزوی کسب درآمد کنند. تتر که یکی از چند استیبل کوین معروف و محبوب در بازار ارزهای دیجیتال محسوب میشود، ارزش آن به ارزش دلار آمریکا دارد. تتر تعلق دارد به یک شرکت ثبت شده در هنگ کنگ به نام iFinex است. این شرکت صاحب صرافی رمزارز دیجیتال BitFinex عنوان میشود که در ادامه به شیوه خرید و فروش تتر نیز می‌پردازیم. در فعالیت های مبتدی این آرزو، یعنی در سال ۲۰۱۴، نام آن RealCoin بود اما با گذشت چند ماه یعنی در نوامبر ۲۰۱۴، نام او به تتر تغییر یافت. این هدف در فوریه ۲۰۱۵ به صورت رسمی مورد خرید و فروش و تجارت قرار گرفت. تتر در سالهای نخست فعالیت خود بر اساس قوانین و مقررات بلاک چین بیت کوین (Blockchain Bitcoin) شروع کرد. ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که برای معامله گری رمز ارز تتر و سایر ارزهای دیجیتال ، چه کارهایی می‌ توان انجام داد؟ ما در ادامه این مطلب از مجله تخصصی والکس می‌خواهیم به این عنوان بپردازیم. به دلیل بالا رفتن ارزش این ارز در بازار های مالی مثل بازار کریپتوکارنسی یا ارز دیجیتال، تعداد زیادی از افراد بعد از خرید و فروش تتر، آن را در کیف پول بایننس یا کیف پول Trust Wallet خود نگه می دارند. در نهایت، ممکن است بعد از گذشت مدت طولانی ارزش این مقدار بالا رود و شما بتوانید آن را با سود بالاتری بفروشید.

تتر

چگونه تتر را به فروش برسانیم؟

از آنجایی که میدانیم  تتر یک استیبل کوین در بازار کریپتوکارنسی به شمار میرود، می‌تواند با سایر رمزارزهای ارز دیجیتال در هر صرافی معامله شود. تنها مسئله ای که باقی می‌ماند، این است که شما برای فروش ارز دیجیتال تتر مراحلی مشابه با مراحل خرید تتر را طی کنید که چندان تفاوتی با یکدیگر ندارند.

اگر از یک پلتفرم بازاریابی با فاصله کم در جهان ارز دیجیتال، ارز فیات کنید، کار شما برای فروش این رمزارز دیجیتال به صورت ساده قانونی خواهد ‌شد. فقط کافی است که بعد از فروش ارز دیجیتال تتر، رقمی از پول را به حساب بانکی خود واریز یا انتقال دهید.

به علت اینکه بعضی از صرافی‌ها اجازه فروش یا معامله ارز دیجیتال تتر به دلار یا پوند را نمی‌دهند. شما بایستی از قبل برای تبدیل کردن تتر خود به ارز های دیگر فکری کرده باشید. بهتر است تتر خود را به ارز دیجیتل بیت کوین یا ریپل تبدیل کنید تا به آسانی بتوانید آن را با دلار، پوند یا حتی فیات بفروشید.

تتر

سخن پایانی:
با اشاره به این، استیبل کوین‌ها در میان تریدر ها و سرمایه گذاران محبوبیت و معروفیت خاصی به خود تعلق دارند اما تتر فرق‌ کوچکی با سایر استیبل کوین‌ها یا ارز های دیجیتال دارد. مسائل نقدینگی و کافی بودن تعداد توکن‌های USDT در انتقالات و غیره از مواردی است که بحث‌هایی را به میان می آورد. در نهایت، شیوه خرید و فروش ارز دیجیتال تتر و یا نگهداری آن را متفاوت می‌کند. بعد از اینکه به نام Realcoin به تتر تغییر یافت، شرکت این رمزارز دیجیتال گفت که قصد دارد یک پروژه آزمایشی را راه‌اندازی کند. یورو تتر برای یورو، یو اس تتر برای دلار و ین تتر برای ژاپن طراحی و ارائه شده است.

 

لینک های مفید
بالا