ارز دیجیتال

کیف پول اتمیک ولت در ارز دیجیتال تتر چیست؟

1403/02/16 0

در این بخش همانگونه که در تیتر مقاله مشاهده میکنید، تصمیم گرفته ای تا کمی در مورد کیف پول اتمیک والت و ویژگی های آن در ارز دیجیتال تتر با شما صحبت کنیم. تتر با ویژگی های خاصی که از دیگر ارز های دیجیتال متمایز است، در سعی برای رفع این مشکل است. در ادامه توضیح خواهیم داد که تتر با هدف رفع این مشکل ارز دیجیتال چگونه توانسته با ارائه راهکار هوشمندانه ای همواره قیمت خود را ثابت نگه دارد. در این مقاله در رابطه با مزایا و معایب تتر صحبت خواهیم کرد و اینکه شما کاربران ایرانی چگونه می توانید این ارز را به آسانی فراهم کنید و در نهایت با چگونگی استخراج تتر و کیف پول های که برای نگه داری تتر می توانید از آنها استفاده کنید.

 کیف پول اتمیک ولت

کیف پول اتمیک والت (Atomic Wallet) چیست؟

برای اینکه بدانیم کیف پول اتمیک والت چیست در اول باید با مفهومی به نام مبادلات اتمی یا Atomic Swaps را بشناسیم. مبادلات اتمی مبادلاتی میباشند که به کاربران این امکان را می‌دهند که به جای صرافی‌ها از درون خود کیف پول ارزهای دیجیتال را خریدوفروش کنند. این ویژگی سبب می‌شود که معاملات شما از هک در امان بماند و علاوه بر این هیچ کارمزدی برای تراکنش‌ها پرداخت نخواهید نمود. کیف پول اتمیک والت هم کیف پولی است که برای استفاده بیشترین مقدار از پتانسیل‌های مبادلات اتمی طراحی و ساخته شده. این کیف پول دیجیتال کاملاً رایگان میباشد و در لحظه نگارش این مقاله از بیش از 1400 کوین و توکن گوناگون پشتیبانی می‌کند و علاوه بر آن از قابلیت استیک بعضی از کوین‌های خاص هم برخوردار میباشد.

 

امنیت اتمیک والت و نکاتی که باید رعایت کرد؟

از لحاظ تئوری کیف پول اتمیک والت یک کیف پول دیجیتال کاملاً امن میباشد، تنها چیزی که می‌تواند امنیت سرمایه ‌های دیجیتال شما را تهدید کند سهل‌انگاری خود شماست. این کیف پول، متن‌باز میباشد که خود همین عنوان به طور قابل توجهی از احتمال وجود حفره‌های پنهان امنیتی و باگ‌های خطرناک می‌کاهد. یکی از عناوینی که می‌تواند امنیت کیف پول شما را با خطر مواجه کند نصب کیف پول روی کامپیوترهای ویروسی به بد افزار یا متصل به شبکه‌های وای‌فای ناامن است. بنابراین باید توجه داشته باشید که اتصال به هر نوع مجموعه اینترنتی هرچند ایمن دستگاه شما را با سطحی از خطر روبرو خواهد کرد.برای این که بتوانید اندازه این خطر را کمتر کنید. باید کیف پول اتمیک خود را با یک کیف پول سخت‌افزاری جفت‌سازی نمایید. جفت سازی با یک کیف پول سخت‌افزاری از این لحاظ حائز اهمیت میباشد که یک لایه امنیت فیزیکی را به کیف پول شما اضافه می‌کند. برای نمونه، برای انجام یک تراکنش باید با دست دکمه‌ای فشرده شود. مشخص است با این ترفند جلوی سرقت آنلاین و از راه دور رمزارزهای شما گرفته می‌شود. با این همه تا لحظه نگارش این مقاله احتمال اتصال اتمیک والت به یک کیف پول سخت‌افزاری هنوز ارائه نشده اما توسعه‌دهندگان آن اعلام کرده‌اند که در آینده نزدیک این سرویس فراهم می‌شود.

 کیف پول اتمیک ولت

سخن پایانی:
در این مقاله سعی کردیم تا به بهترین شکل ممکن کیف پول اتمیک والت و ویژگی های آن را به رخ شما بکشیم و شما را با این نوع کیف پول و کارایی آن آشنا کنیم. بازه قیمت تتر در حدود یک دلار در حال نوسان است و امکان دارد چند سنت بالاتر یا پایین تر باشد. اما چرا این اتفاق رخ میدهد؟ شایعات زیادی در پیرامون تتر وجود دارد. عده ای بر این باور اند که تتر یک ارز کلاه برداری است و شرکت عرضه کننده آن به اندازه کافی برای تتر های موجود، دلار ندارد.        

 

 
 

 

 

لینک های مفید
بالا